معرفی وبلاگ
فعالییت سازمان زنان انقلاب اسلامی در پی انسجام و هماهنگی و شناسایی زنان فعال منطقه بسته به مهارت و توانمندیی انها در جهت رفع نیازمندرهای زنان ان منطقه . خواهرم بسته به نیاز فکری و روحی و مادی خود با ما هم سخن شو بهترین خوبی ها نزد زنان است امام صادق(ع) باهم شویم ،یکی شویم درمانی برای دردی شویم ............ آن لحظه اي كه زن در خانه خود مي ماند و (به امورزندگي و تربيت فرزند مي پردازد)به خدا نزديكتر است.حضرت زهرا (س)
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 2086235
تعداد نوشته ها : 1572
تعداد نظرات : 178
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

نماينده كشورمان در سازمان ملل خواستار توقف سركوب مسلمانان در ميانمار شد و پيشنهاداتي را نيز براي اين موضوع ارائه كرد.

به گزارش خبرگزاري فارس، محمد خزاعي سفير و نماينده دائم جمهوري اسلامي ايران نزد سازمان ملل متحد در نيويورك در جلسه سفرا و نمايندگان دائم كشورهاي عضو سازمان همكاري اسلامي كه براي بررسي وضعيت مسلمانان ميانمار تشكيل شده بود، از تداوم خشونت و نقض حقوق‌بشر عليه مسلمانان ميانمار ابراز نگراني كرد و خواستار انجام اقدامات فوري براي توقف سركوب مسلمانان اين كشور شد.

سفير و نماينده دائم كشورمان با ابراز تعجب از اينكه خشونت و سركوب مسلمانان ميانمار در سايه دموكراتيزه شدن و اصلاحات در اين كشور صورت مي‌گيرد، از عدم وجود هماهنگي و وحدت نظر كشورهاي اسلامي در تهيه يك قطعنامه عليه اقدامات وحشيانه بر ضد مسلمانان ميانمار انتقاد كرد.


دسته ها :
شنبه بیست و هشتم 2 1392 11:4
X