معرفی وبلاگ
فعالییت سازمان زنان انقلاب اسلامی در پی انسجام و هماهنگی و شناسایی زنان فعال منطقه بسته به مهارت و توانمندیی انها در جهت رفع نیازمندرهای زنان ان منطقه . خواهرم بسته به نیاز فکری و روحی و مادی خود با ما هم سخن شو بهترین خوبی ها نزد زنان است امام صادق(ع) باهم شویم ،یکی شویم درمانی برای دردی شویم ............ آن لحظه اي كه زن در خانه خود مي ماند و (به امورزندگي و تربيت فرزند مي پردازد)به خدا نزديكتر است.حضرت زهرا (س)
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 2087167
تعداد نوشته ها : 1572
تعداد نظرات : 178
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

..



..
عامل يك سوم طلاق ها در ايران


فيس بوك عامل اصلي يك سوم طلاق ها در ايران شناخته شده است .



به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ يلي رئيس پليس فتا خراسان شمالي در همايش جرايم رايانه اي و مجازات كه در دانشگاه پيام نور بجنورد برگزار شد فيس بوك را خطرناك ترين سلاح جنگ اطلاعاتي آمريكا دانست و گفت:فيس بوك عامل يك سوم طلاق ها در ايران شناخته شده و تنفرآميزترين ابزار جاسوسي دنيا است.

وي با بيان اينكه اين ابزار قدرتمند جاسوسي يك ميليارد كاربر با 40 زبان قابل دسترسي در دنيا دارد،گفت: خراسان شمالي به منظور پيشگيري از جرايم يارانه اي دو گام اساسي آموزش همگاني ،اطلاع رساني و مبارزه با جرايم سايبري در فضاي مجازي را به عنوان يكي از اولويت هاي كار در دستوركار خود قرار داد.

وي از جمله وظايف پليس فتا استان را حفاظت و صيانت از هويت ديني و ملي و ممانعت از تعرض به ارزش ها ،مراقبت و پايش از فضا"فتا" براي برقراي امنيت فضاي توليد و تبادل اطلاعات در استان و مقابله با ايجاد اختلال در فضاي عمومي و ... عنوان كرد .متاسفانه امروزه شكاف نسلي "شكاف ديجيتالي" در بين والدين با فرزندانشان زياد شده است كه والدين بايد به گوش باشند و سواد رسانه اي و ديجيتالي خود را افزايش و بروز رساني كنند.

وي تصريح كرد:تحقيقات نشان داده بيش تر معتادان به شبكه هاي اجتماعي افراد خجالتي،افسرده و گوشه گير هستند. نهادها و سازمانها و مجموع ارگانها مي بايست به امنيت شبكه و سيستم خود توجه لازم راد اشته باشند در اين همايش از مزايا و معايب استفاده از بلوتوث ،وبلاگ ،فيس بوك ،چت روم و فضاي سايبري به ميان آورد .

دسته ها :
جمعه ششم 2 1392 23:29
X