معرفی وبلاگ
فعالییت سازمان زنان انقلاب اسلامی در پی انسجام و هماهنگی و شناسایی زنان فعال منطقه بسته به مهارت و توانمندیی انها در جهت رفع نیازمندرهای زنان ان منطقه . خواهرم بسته به نیاز فکری و روحی و مادی خود با ما هم سخن شو بهترین خوبی ها نزد زنان است امام صادق(ع) باهم شویم ،یکی شویم درمانی برای دردی شویم ............ آن لحظه اي كه زن در خانه خود مي ماند و (به امورزندگي و تربيت فرزند مي پردازد)به خدا نزديكتر است.حضرت زهرا (س)
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 2088267
تعداد نوشته ها : 1572
تعداد نظرات : 178
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

 

 

مراسم بزرگداشت شهيد صيادشيرازي در كاشمر و تربت جام برگزار شد
خراسان رضوي - مورخ پنج‌شنبه 1392/01/22 شماره انتشار 18376

كاشمر، فيض عارفي/ مراسم بزرگداشت سالروز شهادت امير سرافراز ارتش اسلام، شهيد صياد سه شنبه شب به همت پايگاه بسيح شهيد صياد شيرازي حوزه مقاومت نبي اكرم(ص) در مسجد امام حسين(ع) كاشمر برگزار شد. در اين مراسم يكي از يادگاران دوران دفاع مقدس در سخناني با اشاره به شخصيت شهيد صياد شيرازي گفت: با وجود اين كه مردم درگز به او پيشنهاد نمايندگي مجلس را داده بودند اما وي اين مسئوليت را قبول نكرد و در جبهه هاي جنگ حاضر و توسط حضرت امام خميني(ره) به عنوان فرمانده نيروي زميني ارتش منصوب شد. «سيد علي اكبر حسيني» افزود: حضور صياد شيرازي در سمت فرماندهي نيروي زميني ارتش باعث ايجاد هماهنگي در فعاليت هاي سپاه و ارتش شد و همين برادري و اخوت و فداكاري باعث شد كه عمليات هاي مختلف دوران دفاع مقدس كه به صورت مشترك بين سپاه و ارتش انجام مي شد موفقيت آميز باشد.

گراميداشت سالروز شهادت امير سپهبد صيادشيرازي در تربت جام

تربت جام، حقدادي:همزمان با سالروز شهادت امير سپهبد علي صيادشيرازي و ايام فاطميه(س) مراسم بزرگداشتي با حضور ائمه جمعه، فرماندار، مسئولان اجرايي، نظامي، انتظامي، قضايي و امنيتي، خانواده شهدا و ايثارگران در مسجد حضرت علي ابن ابيطالب(ع) تربت جام برگزار شد. در اين محفل معنوي پس از تلاوت آيات الهي و اجراي چند سرود، قرائت مقاله و پخش نماهنگ در وصف شهيد والامقام صيادشيرازي، امام جمعه تربت جام با تجليل از خدمات ارزنده شهيد صيادشيرازي در ۸ سال دفاع مقدس گفت: شهيد علي صيادشيرازي با تعهد به اسلام در طول دفاع مقدس از هيچ خدمتي خودداري نكرد.«حجت الاسلام موسوي فر» افزود: شهيد صيادشيرازي با توكل به خدا، فداكاري، رشادت و از خودگذشتگي را در ميدان هاي نبرد با اقتدار به نمايش گذاشت. در ادامه فرمانده تيپ زرهي هم گفت: شهيد صيادشيرازي الگويي تمام عيار براي ارتشيان و از افتخارات نظام است. سرهنگ «سيدمحمد سليماني» افزود: صيادشيرازي فردي مخلص، عارف و ذاكر بود.


دسته ها :
پنج شنبه بیست و دوم 1 1392 10:34
X