معرفی وبلاگ
فعالییت سازمان زنان انقلاب اسلامی در پی انسجام و هماهنگی و شناسایی زنان فعال منطقه بسته به مهارت و توانمندیی انها در جهت رفع نیازمندرهای زنان ان منطقه . خواهرم بسته به نیاز فکری و روحی و مادی خود با ما هم سخن شو بهترین خوبی ها نزد زنان است امام صادق(ع) باهم شویم ،یکی شویم درمانی برای دردی شویم ............ آن لحظه اي كه زن در خانه خود مي ماند و (به امورزندگي و تربيت فرزند مي پردازد)به خدا نزديكتر است.حضرت زهرا (س)
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 2089087
تعداد نوشته ها : 1572
تعداد نظرات : 178
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

....در پي ارتحال آيت‌الله آقاي حاج شيخ عزيز الله خوشوقت رضوان‌الله عليه، رهبر انقلاب اسلامي در پيام تسليتي درگذشت اين عالِم رباني، معلم اخلاق و سالك الي‌الله را مصيبتي اندوهبار خواندند و اين ثلمه‌ي بزرگ را به بازماندگان و شاگردان ايشان تسليت گفتند.
متن پيام حضرت آيت‌الله خامنه‌اي به اين شرح است:

بسم‌ الله الرحمن الرحيم
با تأسف و اندوه فراوان خبر رحلت عالم رباني، سالك الي‌الله و عارف بالله مرحوم آيت‌الله آقاي حاج شيخ عزيز الله خوشوقت رضوان‌الله عليه را دريافت كردم. عمري با بركت، سرشار از معنويت و تهذيب، و گامهاي پيوسته در سلوك الي الله، همراه با مجاهدتي كم نظير در تربيت نفوس مستعد و دلهاي مشتاق، خلاصه‌‌ئي از زندگينامه‌ي اين روحاني مهذّب و اين معلّم اخلاق و معرفت است. بي شك فقدان اين شخصيت ممتاز، براي آشنايانِ رتبه‌ي معنوي آن بزرگوار مصيبتي اندوهبار و براي شاگردان و مستفيدان محضر پر فيض او ثلمه‌ئي بزرگ است. اينجانب تسليت صميمانه‌‌ي خود را به خانواده‌ي مكرّم و فرزندان محترم و ديگر وابستگان و به همه‌ي ارادتمندان ايشان معروض ميدارم و علو درجات و شمول رحمت حق و حشر با اولياء الله را براي روح مطهرشان از خداوند متعال مسألت ميكنم.
سيد علي خامنه‌اي      ۲/۱۲/۱۳۹۱

....

...


دسته ها :
چهارشنبه دوم 12 1391 20:51
X