معرفی وبلاگ
فعالییت سازمان زنان انقلاب اسلامی در پی انسجام و هماهنگی و شناسایی زنان فعال منطقه بسته به مهارت و توانمندیی انها در جهت رفع نیازمندرهای زنان ان منطقه . خواهرم بسته به نیاز فکری و روحی و مادی خود با ما هم سخن شو بهترین خوبی ها نزد زنان است امام صادق(ع) باهم شویم ،یکی شویم درمانی برای دردی شویم ............ آن لحظه اي كه زن در خانه خود مي ماند و (به امورزندگي و تربيت فرزند مي پردازد)به خدا نزديكتر است.حضرت زهرا (س)
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 2089027
تعداد نوشته ها : 1572
تعداد نظرات : 178
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
 

حضرت آيت الله نوري همداني با تجليل از خدمات آيت الله خوشوقت از آن مرحوم به عنوان عالمي مبارز و خوش فكر ياد كرد.

به گزارش  رسا، حضرت آيت الله حسين نوري همداني از مراجع تقليد، پيش از ظهر امروز در درس خارج فقه خود كه با حضور طلاب و روحانيان در مسجد اعظم قم برگزار شد، ارتحال حضرت آيت الله خوشوقت را تسليت گفت.
 
وي افزود: آيت الله خوشوقت از علماي مبارز و خوش فكر بودند، اميدواريم خداوند تبارك و تعالي بر علو درجات ايشان بيفزايد و به بازماندگان ايشان صبر و اجر جزيل عنايت بفرمايد.
 
اين مرجع تقليد شيعه هراسي را توطئه استكبار جهاني دانست و كشتار شيعيان پاكستان در شهر كويته و سكوت سازمان هاي بين المللي و مدعيان حقوق بشر در قبال اين جنايات را محكوم كرد.
 
حضرت آيت الله نوري همداني با بيان اين كه يكي از مشكلات عمده پاكستاني ها زير سلطه بودن دولتمردان شان است، گفت: پاكستان جمعيت بسيار زيادي دارد و شيعيان با صفايي در آنجا زندگي مي كنند، اما دولت شان زير نظر استكبار است به همين هر از چند گاهي شاهد اتفاقات و حوادث تروريستي ناگواري در اين كشور هستيم.
 
اين مرجع تقليد تاكيد كرد: مستكبران جهاني و دست نشاندگان آنان وهابيت را تقويت و حمايت مالي مي كنند تا كشتار و جنايت راه بيندازند و با دست زدن به اقدامات انتحاري مردم بيگناه را به خاك و خون بكشند.
 
حضرت آيت الله نوري همداني ايجاد تفرقه را توطئه هميشگي استكبار دانست و گفت: ما از جريان كويته و كشتار شيعيان ابراز تاسف و اين جنايت را محكوم و تاكيد مي كنيم مردم اين كشور بايد در مقابل وهابيت و استكبار قيام و حركت كنند.
 
اين مرجع تقليد در بخش ديگري از سخنان خود رفتار دوگانه سازمان هاي بين المللي و كشورهاي مدعي حقوق بشر در قبال تحولات سوريه و بحرين را محكوم كرد و گفت: آل خليفه حاكم بحرين نوكر آمريكا و استكبار جهاني است؛ اين بدبخت ها بايد بدانند كشورهاي استكباري تا زماني حامي آنان هستند كه بدانند حيات و عمرشان باقي است، اما به محض اين كه رفتني شدند دست از حمايت آنها برخواهند داشت.
 
وي در ادامه با اشاره به پاسخ مصري ها به نامه اعلام آمادگي شماري از نخبگان ايران براي كمك به مصر و استفاده از تجارب انقلاب اسلامي، گفت: متاسفانه اين اقدام بدون مشورت صورت گرفت و مصري ها نيز جواب سر بالا و اهانت آميزي نوشته اند.
 
اين مرجع تقليد گفت: ما رهبري با قدرت، عظمت، با تدبير و شهامت همچون حضرت آيت الله خامنه اي داريم و شما اگر مي خواهيد كاري به نام ايران انجام دهيد بايد با مشورت ايشان انجام دهيد.
 
حضرت آيت الله نوري همداني در بخش ديگري از سخنان خود با تسليت سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه(س) به تبيين فضائل و مناقب اين بانوي بزرگوار پرداخت و بر ضرورت عمل به آموزه هاي اهل بيت عصمت و طهارت(ع) تاكيد كرد.

دسته ها :
چهارشنبه دوم 12 1391 20:44
X