معرفی وبلاگ
فعالییت سازمان زنان انقلاب اسلامی در پی انسجام و هماهنگی و شناسایی زنان فعال منطقه بسته به مهارت و توانمندیی انها در جهت رفع نیازمندرهای زنان ان منطقه . خواهرم بسته به نیاز فکری و روحی و مادی خود با ما هم سخن شو بهترین خوبی ها نزد زنان است امام صادق(ع) باهم شویم ،یکی شویم درمانی برای دردی شویم ............ آن لحظه اي كه زن در خانه خود مي ماند و (به امورزندگي و تربيت فرزند مي پردازد)به خدا نزديكتر است.حضرت زهرا (س)
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 2086177
تعداد نوشته ها : 1572
تعداد نظرات : 178
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

پياده روي

ارزان ترين ورزش دنيا!

 

به عقيده بسياري از افراد، پياده روي كاري كسالت آور است اما اگر به چشم تمرين ورزشي به آن نگاه كنيد ديگر به نظرتان بي فايده و كسالت آور نخواهد آمد. ضمن اين كه با چند روش ساده مي توانيد مقداري هيجان را به آن اضافه كنيد. به عنوان مثال مي توانيد هنگام پياده روي آهنگ مورد علاقه تان يا آهنگ هاي انرژي بخش را گوش كنيد، رفتن از مسيرهاي مورد علاقه تان يا انتخاب مسيرهاي جديد كه براي تان تازگي داشته باشد نيز گزينه مناسبي است. همچنين اگر مسير خانه تا محل كارتان خيلي دور نيست و مي توانيد بدون ماشين اين مسير را طي كنيد، پياده رفتن اين مسير را امتحان كنيد تا علاوه بر اين كه با نشاط بيشتري به محل كارتان مي رسيد، آخر ماه شاهد كاهش وزن قابل توجهي باشيد.

 نگاه طرفداران: پياده روي يكي از ارزان ترين ورزش هايي است كه مي توان انجام داد. يكي ديگر از مزاياي اين ورزش اين است كه هم مي توان اين ورزش را به همراه ساير دوستان يا اعضاي خانواده انجام داد و هم به تنهايي بنابراين اين ورزش وابسته به ديگران نيست و با همراهي نكردن آن ها نيز خللي در برنامه منظمي كه درنظر گرفته ايد ايجاد نخواهد شد.

 

نگاه منتقدان: يكي از مشكلاتي كه بر سر راه علاقه مندان به اين ورزش وجود دارد اين است كه در بسياري از روزهاي سال به دليل آلودگي هوا يا سرد شدن يا گرم شدن بيش از حد هوا نمي توان مطابق برنامه ريزي عمل كرد و بايد در خانه ماند.


دوشنبه شانزدهم 5 1391 11:25
X