معرفی وبلاگ
فعالییت سازمان زنان انقلاب اسلامی در پی انسجام و هماهنگی و شناسایی زنان فعال منطقه بسته به مهارت و توانمندیی انها در جهت رفع نیازمندرهای زنان ان منطقه . خواهرم بسته به نیاز فکری و روحی و مادی خود با ما هم سخن شو بهترین خوبی ها نزد زنان است امام صادق(ع) باهم شویم ،یکی شویم درمانی برای دردی شویم ............ آن لحظه اي كه زن در خانه خود مي ماند و (به امورزندگي و تربيت فرزند مي پردازد)به خدا نزديكتر است.حضرت زهرا (س)
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 2089185
تعداد نوشته ها : 1572
تعداد نظرات : 178
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

گريه شديد محبوب‏‌ترين بنده خدا

در سوره يونس در آيه‎اي هست «وَ لا تَعْمَلُونَ مِنْ عَمَلٍ إِلاَّ كُنَّا عَلَيْكُمْ شُهُوداً» هيچ ‎كاري نيست كه شما انجام دهيد مگر اينكه ما آن را مي‎بينيم. كارهايتان در مرئي و منظر ما است و ما داريم مي‎بينيم. من نمي‎خواهم بحث تفسيري كنم، ولي اين را بگويم كه «عمل» در اينجا اطلاق دارد، يعني هم اعمال دروني‎ات را مي‎گيرد و هم اعمال بيروني‎ات را مي‎گيرد. من بعد مي‎رسم كه شهود خدا هم سرّ انسان را در بر مي‎گيرد و هم علن او را مي‎گيرد. هرچه را كه او انجام دهد، خدا مي‏‌بيند. «ما من عملٍ» استثنا ندارد. همه را مي‎گيرد.

در ذيل اين آيه روايتي آمد كه است كه «كان رسول‎الله(ص) اذا قرأ هذه الآيه بكي بكاءً شديدا» پيغمبر اكرم وقتي به قرائت اين آيه مي‎رسيد، به شدت گريه مي‎كرد. اين آيه خودش خيلي روشن است. اينها يك دسته از روايت در باب «حياء من الله» است كه عرض كردم به آيات هم اشاره دارد و جنبه‎هاي اعتقادي دارد و هم ريشه‎هاي ايماني و دروني دارد...))



دسته ها :
سه شنبه نوزدهم 10 1391 23:39
X