معرفی وبلاگ
فعالییت سازمان زنان انقلاب اسلامی در پی انسجام و هماهنگی و شناسایی زنان فعال منطقه بسته به مهارت و توانمندیی انها در جهت رفع نیازمندرهای زنان ان منطقه . خواهرم بسته به نیاز فکری و روحی و مادی خود با ما هم سخن شو بهترین خوبی ها نزد زنان است امام صادق(ع) باهم شویم ،یکی شویم درمانی برای دردی شویم ............ آن لحظه اي كه زن در خانه خود مي ماند و (به امورزندگي و تربيت فرزند مي پردازد)به خدا نزديكتر است.حضرت زهرا (س)
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 2086178
تعداد نوشته ها : 1572
تعداد نظرات : 178
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان


حضرت آيت الله سيد عباس حسيني كاشاني از جمله شاگردان(آخرين شاگرد) مبرز آيت الله سيد علي قاضي، عارف نامور و نادره روزگار ما بودند كه با كمال تاسف همزمان با ظهر شرعي 27 تيرماه دار فاني را وداع گفتند.

وي در 18 سالگي به درجه اجتهاد رسيد و در سن 20 سالگي به مدت سه سال از محضر آن عارف شهير بهره برد.

از ايشان درباره آيت الله سيد علي قاضي كرامتي نقل شده است كه در زير مي‌آيد:



يكي از علماي آن زمان بود كه در فقه و اصول، دويست و پنجاه تا سيصد نفر پاي درسش مي نشستند. خانم اين آقا مريض شدند و روز به روز حالشان بدتر مي شد، تا اين كه يك روز صبح حالش از هر روز بدتر شد و از هوش رفت و ديدند كه امروز و فردا است كه خانم از دنيا برود و آن آقا سراسيمه مي آيد پيش آقاي قاضي. من اين جريان را خودم بودم. تا نشست، آقا فرمودند: خانم چطور است؟ گريه كرد و گفت آقا دارد از دستم مي رود. اگر امروز ايشان بميرند فردا هم من مي ميرم. اين ها سي و هفت سال با هم بودند و بچه هم نداشتند و خيلي انيس هم بودند.

آقاي قاضي يكي از مختصاتش اين بود كه در صورت كسي نگاه نمي كردند. و همينطور كه سرشان پايين بود تند تند دعا مي خواندند و چشمشان هم بسته بود. من اين ها را به چشم خودم ديدم. بعد دستشان را بلند كردند و چشمشان را پاك كردند و سپس گفتند: شما بفرمائيد منزل، خداوند ايشان را به شما برگرداند. او هم به آقاي قاضي خيلي اعتقاد داشت و مي دانست هر چه بگويد حق است؛ مي رود به خانه شان و بعد مي بيند خانمش كه او را صبح به سمت قبله كرده بودند و هيچ حرفي نمي زد، حالا خوب و سر حال است و خانم به آقا مي گويد: از شما ممنونم كه پيش آقاي قاضي رفتيد: آن آقا احوال مرا پرسيد شما گفتيد آقا دعا كن و ايشان هم دعا كردند. من همان موقع از دنيا رفته بودم چند دقيقه اي بود كه قالب تهي كرده بودم. من را بردند تا آسمان چهارم رسيدم و آن جا صدايي شنيدم كه فلاني با احترام، درخواست تمديد حيات ايشان را كرده اند و همان موقع مرا برگرداندند.

منبع: سايت آيت الله حسيني كاشاني

دسته ها :
يکشنبه هفدهم 10 1391 2:50
X