معرفی وبلاگ
فعالییت سازمان زنان انقلاب اسلامی در پی انسجام و هماهنگی و شناسایی زنان فعال منطقه بسته به مهارت و توانمندیی انها در جهت رفع نیازمندرهای زنان ان منطقه . خواهرم بسته به نیاز فکری و روحی و مادی خود با ما هم سخن شو بهترین خوبی ها نزد زنان است امام صادق(ع) باهم شویم ،یکی شویم درمانی برای دردی شویم ............ آن لحظه اي كه زن در خانه خود مي ماند و (به امورزندگي و تربيت فرزند مي پردازد)به خدا نزديكتر است.حضرت زهرا (س)
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 2094527
تعداد نوشته ها : 1572
تعداد نظرات : 178
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

شبكه مردمي اطلاع رساني(شمانيوز):ستاد فرماندهي آتشنشاني تهران ساعت ۱۳:۰۷ دقيقه روز گذشته با دريافت خبر وقوع اين حادثه بلافاصله آتشنشانان ايستگاه۴۹ را به محل حادثه در خيابان كارگر شمالي، خيابان زره پوش اعزام كرد.

 

به گزارش خبرنگار شبكه مردمي اطلاع رساني(شمانيوز)،موسي مصطفوي فرمانده آتش نشانان اعزامي در مورد حادثه گفت: خودرو سواري به رانندگي زن ۳۵ ساله اي پس از عدم كنترل آن توسط راننده، از داخل پاركينگ به داخل حياط سقوط كرد.


وي ادامه داد: اين خودرو پس از طي مسيري درحدود ۵ متردر پاركينگ، ناگهان از ارتفاع سه متري به داخل حياط سقوط كرد ودر حالت عمودي متوقف ماند.


مصطفوي در مورد چگونگي عمليات نيروها اظهار داشت: آتش نشانان با توجه به وضعيت خودرو كه به صورت عمودي قرار داشت بلافاصله با استفاده از ابزار نجات و تجربه و مهارت خود توانستند اين خودرو را مهاركرده و از سقوط آن به داخل حياط جلوگيري كنند.


اين فرمانده آتش نشاني در ادامه تصريح كرد: نيروهاي عملياتي سرانجام با رعايت كامل نكات ايمني، اين خودرو را به بالا كشيده و از وارد آمدن خسارت بيشتر جلوگيري كرده و اين وسيله نقليه راصحيح و سالم تحويل مالك آن دادند.


دسته ها :
جمعه پانزدهم 10 1391 3:8
X