معرفی وبلاگ
فعالییت سازمان زنان انقلاب اسلامی در پی انسجام و هماهنگی و شناسایی زنان فعال منطقه بسته به مهارت و توانمندیی انها در جهت رفع نیازمندرهای زنان ان منطقه . خواهرم بسته به نیاز فکری و روحی و مادی خود با ما هم سخن شو بهترین خوبی ها نزد زنان است امام صادق(ع) باهم شویم ،یکی شویم درمانی برای دردی شویم ............ آن لحظه اي كه زن در خانه خود مي ماند و (به امورزندگي و تربيت فرزند مي پردازد)به خدا نزديكتر است.حضرت زهرا (س)
صفحه ها
دسته
لينك سازمان زنان انقلاب
لينك عاشقان امام نقي
مرگ بر شاهين نجفي(مرتد)
جانم فداي غربتت يا امام نقي (ع)
امام من مهدي
فرهنگ الهي
گل نرگس
اس ام اس جديد
شعرهاي داريوش دوسراني
صهيون ستيزي
شيعه
مجله فيروز جاه
منتظران ظهور
ديار عشق
خدا
بهترين دوست فقط خدا
تنها عشق من خداست
شوق شهادت
سايه
سايه طلبه جوان
سايت شخصي سيد محمد انجوي نژاد
مدرسه علميه الزهرا(س) نصر تهران
☫عشق=خامنه اي☫
خانم دكتر نگار
در طلب معرفت...
گوهركمال ، حجاب برتر
ولايت عشق
غريب تر از غريب الغربا ... امام نقي (ع
غريب سامرا
بسم رب الهادي(ع)
شيدايي رهبر
وبلاگ شهيد همت
ماه نقره اي (بسم رب الشهدا)
مقتدر مظلوم
ولايت سيد علي
حامي رهبر
بسيجي بي ادعا
پايگاه اطلاع رساني استقامت
انفجار نور
ائمه اطها رو شهدا
فيض بوك
هادي نت
شهيدان زنده اند
دانلود جديد ترين مداحي
بهشت (محفل بسيجيان و رهروان شهدا
دينيست(اولين سايت اطلاع رساني ويژه مداحان)
سايت جامع مداحي
نور اسمان
سايت رسمي مداحان اهل بيت
ماه حرم ( روضه العباس)
جام تهي
ما مي توانيم
حمايت از اقتصاد و كار توليد ملي
منتظران مهدي
اخبار پيام نور
ره به ري
لینک دوستان
سايت مراجع تقليد
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1506079
تعداد نوشته ها : 3305
تعداد نظرات : 487
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

افسران - خدايا كمي عشق ببار. مثل سيب سرخ قصه ها...

دسته ها : امام زمان(عج)
سه شنبه نهم 8 1391 10:45

افسران - اين جمعه هم گذشت...:(

دسته ها : امام زمان(عج)
جمعه پنجم 8 1391 20:41

افسران - العجل العجل يا مولاي يا صاحب الزمان...

دسته ها : امام زمان(عج)
جمعه بیست و هشتم 7 1391 22:55
 
 

جمال آفتاب 62 + صوت

افسران - جمال آفتاب 62 + صوت
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 * صحبت حاج آقا پناهيان در مورد نبودن رسانه لازم و فيلم سازان متعهد
- لينك راديو افسران :
www.afsaran.ir/group/292 
* سخن حجت الاسلام قرائتي (اثبات شيعه از قرآن در يك دقيقه در مقابل وهابيها)
* برنامه علائم ظهور (قسمت هفتم)
* حديثي از امام علي النقي الهادي (عليه السلام) درباره بخل
* داستان صوتي (مليكه) (قسمت هفتم)
* برنامه جديد (چه خواهد شد؟) كاري از امير حسن از بچه هاي جمال آفتاب
* حرف دل با آقامون ... من از سرودن شعر ظهور، مي ترسم دوباره بيعت و بعدش عبور، مي ترسم ....
 
دسته ها : امام زمان(عج)
جمعه بیست و هشتم 7 1391 1:46


* چه قدر بگوييم كه حضرت صاحب (عج) در دل هر شيعه اي يك مسجد دارد!

* هر كس كه براي حاجتي به مكان مقدّسي مانند مسجد جمكران مي رود، بايد كه اعظم حاجت نزد آن واسطه فيض، يعني فرجِ خود آن حضرت را از خدا بخواهد.

*حضرت غائب (عج) داراي بالاترين علوم است؛ و اسم اعظم بيش از همه در نزد خود آن حضرت است. با اين همه، به هر كس كه در خواب يا بيداري به حضورش مشرّف شده، فرموده است: براي من دعا كنيد!

* راه خلاص از گرفتاري ها، منحصر است به دعا كردن در خلوات براي فرج وليّ عصر (عج)؛ نه دعاي هميشگي و لقلقه زبان... بلكه دعاي با خلوص و صدق نيّت و همراه با توبه


دسته ها : امام زمان(عج)
يکشنبه بیست و سوم 7 1391 22:57
نشانه هاي آخرالزمان؛عدم استجابت دعا و نزول بركات به دنبال نفاق و فرار از علما




This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 720x509 and weights 33KB.




نشانه هاي آخرالزمان؛
عدم استجابت دعا و نزول بركات به دنبال نفاق و فرار از علما







زلزله و طوفان در اثر آوازه‌خواني، مرگ‌هاي ناگهاني در اثر شيوع بي‌بند و باري، خشكسالي در اثر كم‌فروشي و ربا، كاهش محصول در اثر منع زكات و مستجاب نشدن دعاها در اثر نفاق و دورويي ازجمله فتنه هاي آخرالزمان. . .

خبرگزاري شبستان: در احاديث، علل فتنه‌ها بيان شده كه با ريشه‌يابي آنها و پرهيز از عوامل آنها، انسان مي‌تواند خودش را در برابر اين فتنه‌ها بيمه كند كه به شماري از آنها اشاره مي‌كنيم.


زلزله و طوفان در اثر آوازه‌خواني؛ مرگ‌هاي ناگهاني در اثر شيوع بي‌بند و باري؛ خشكسالي در اثر كم‌فروشي و ربا؛ سيطره دشمن در اثر پيمان‌شكني؛ رانش زمين در اثر روابط نامشروع؛ سيطرة رهبران نكوهيده در اثر رواج تصوّف...




آخرالزمان به چه معني است و به چه مقطعي از زمان اطلاق مي‌شود؟




در كتب آسماني و اديان الهي به دوران پايان زندگي انسان در اين جهان آخرالزمان گفته مي‌شود.




با توجه به تعبير پيامبر اكرم(ص) كه فرمود: "انا و السّاعة كهاتين؛ من و قيامت همانند اين دو هستيم. دو انگشت سبابه‌شان را هم نزديك كردند."(1) بعثت پيامبر سرآغاز آخرالزمان به شمار مي‌آيد. در بحارالانوار، در بيش از 30 حديث از پيامبر اكرم(ص) به عنوان پيامبر آخرالزمان تعبير شده است. در 37 حديث از ظهور آقا بقيّـة الله(ع) در آخرالزمان گفت‌وگو شده است. در ده‌ها حديث از رواج ستم در آخرالزمان، بازگشت حضرت عيسي در آخرالزمان، ياران حضرت مهدي(ع) در آخرالزمان، بانگ آسماني، رجعت امامان و خروج دابـة ‌الارض در آخر الزمان گفت‌وگو شده است. در شماري از احاديث عصر پيامبر، عصر اميرمؤمنان(ع) و عصر امام صادق(ع) نيز تعبير آخرالزمان اطلاق شده است.



در تعدادي از احاديث از تأسيس "زوراء" يعني بغداد در آخرالزمان گفت‌وگو شده است. بنابراين واژه آخرالزمان واژه كشداري است و به دو معني اطلاق مي‌شود:
1. به معني اعمّ و به اصالت، يعني از بعثت پيامبر تا آغاز قيامت و
2. به معني اخصّ، يعني به عصر حضرت مهدي(ع) كه آن نيز به دو بخش متمايز، پيش از ظهور و بعد از ظهور تقسيم مي‌شود.


برداشت مسلمانان عصر رسالت، نزديك شدن رستاخيز و كوتاهي اين مكتب است؛ ولي در منابع زرتشتي و مسيحي از سلطنت هزار ساله منجي سخن رفته، در تاريخ طبري مدت آخرالزمان 7 هزار سال تعيين شده ولي در آموزه‌هاي شيعي مدت حكومت حضرت مهدي(ع) 309 سال تعيين شده، ولي دوران رجعت بسيار طولاني است كه از فرمانروايي 50 هزار ساله امام حسين(ع) و 44 ساله اميرمؤمنان(ع) گفت‌وگو شده است.




آخرالزمان چه نسبتي با دوران ظهور دارد؟


آخرالزمان به بخش پاياني جهان گفته مي‌شود، هر چه به پايان جهان نزديك‌تر شويم، انطباق اين كلمه با آن مقطع زماني قوي‌تر خواهد بود، دولت كريمه اهل بيت(ع) آخرين دولت در جهان است و در بخش پاياني جهان يعني در مقطع آخرالزمان ـ به معني خاص ـ قرار دارد. تنها در بحارالانوار، 37 حديث از ظهور امام زمان(ع) در آخرالزمان، در 6 حديث از ياران خاصّ حضرت در آخرالزمان، در چهار حديث از رجعت امامان(ع) در آخرالزمان، در ده‌ها حديث از حوادث آخرالزمان در آستانة ظهور و در ده‌ها حديث از ترسيم سيماي جهان در عصر ظهور سخن رفته است. پس واژه آخرالزمان رابطة تنگاتنگي با دوران ظهور دارد.






در آموزه‌هاي اسلامي چه تصويري از آخرالزمان ارائه شده است؟




با توجه به تقسيم آخرالزمان به دو بخش متمايز: پيش از ظهور و بعد از ظهور، در آموزه‌هاي اسلامي نيز تصويري كاملاً متفاوت از آخرالزمان ارائه شده است:
1. قتل، غارت، جنگ، كشتار، سيل، زلزله، طوفان، بلاهاي طبيعي، مرگ‌هاي ناگهاني، حكومت اشرار، خشك‌سالي، قحطي، بي‌عفتي، گستاخي جوانان، بي‌بركتي عمر، بي‌احترامي به پدر و مادر، بي‌اعتنايي به دانشوران، قصاوت دل‌ها، بي‌مروّتي، رواج دل فروشي، آوازه خواني، رواج مترفين، شيوع رشوه و ربا، مدعيان دروغين، نفاق و دورويي و علني شدن روابط نامشروع، شيوع روز افزون فساد در جامعه، در بخش نخستين و بدتر شدن روز به روز آن در آستانه ظهور؛
2. آباداني جهان، عدل فراگير، احياي ارزش‌هاي انساني و اسلامي، برقراري مساوات، وفور نعمت، نزول بركات، پايان چالش‌ها، طلوع جامعة بشري، سازش انسان با طبيعت، دنياي ارتباطات، پيروزي حق بر باطل، وراثت صالحان، شكوفايي تكامل اجتماعي و طبيعي، دوران فنّاوري، استخلاف انسان، بي‌نيازي از انرژي خورشيدي، دانش برتر، حكومت واحد جهاني بر اساس عدالت و آزادي، پايان غم‌ها و سرآغاز شادي‌ها در دوران پس از ظهور.




چگونه مي‌توان از فتنه‌هاي آخرالزمان نجات يافت؟
در آموزه‌هاي اسلامي راه‌هاي فراواني براي محفوظ ماندن از فتنه‌هاي آخرالزمان ارائه شده كه از آن جمله است:


1. پايبندي به آموزه‌هاي ديني؛ 2. پارسايي و پرهيز از گناه؛ 3. كثرت دعا براي فرج؛ 4. شكيبايي و خويشتن داري؛ 5. حفظ زبان و رازداري؛ 6. گمنامي و فرار از اشتهار؛ 7. قطع رابطه با مترفين؛ 8. مجالست با علماي رباني؛ 9. مداومت به توسل و دعا و دعاهاي رسيده از معصومين براي عصر غيبت؛ 10. توجه دائم به حضرت بقيّـ[الله(ع) و انتظار لحظه به لحظه فرج
در احاديث، علل فتنه‌ها بيان شده كه با ريشه‌يابي آنها و پرهيز از عوامل آنها، انسان مي‌تواند خودش را در برابر اين فتنه‌ها بيمه كند كه به شماري از آنها اشاره مي‌كنيم.


1. زلزله و طوفان در اثر آوازه‌خواني؛ 2. مرگ‌هاي ناگهاني در اثر شيوع بي‌بند و باري؛ 3. خشكسالي در اثر كم‌فروشي و ربا؛ 4. كاهش محصول در اثر منع زكات؛ 5. سيطرة دشمن در اثر پيمان‌شكني؛ 6. رانش زمين در اثر روابط نامشروع؛ 7. مستجاب نشدن دعاها در اثر نفاق و دورويي؛ 8. ترس و وحشت در اثر رشوه؛ 9. تسلط اشرار در اثر ترك امر به معروف و نهي از منكر؛ 10. طوفان و گردباد در اثر منكرات؛ 11. از بين رفتن بركات در اثر فرار از علما؛ 12. گرفتاري همگاني در اثر دورويي و رياكاري؛ 13. سيطره رهبران نكوهيده در اثر رواج تصوّف.
با ريشه‌يابي فتنه‌ها و پرهيز از عوامل آن، انسان را مي‌توان در برابر فتنه‌ها بيمه كرد. ان‌شاءالله.




پي‌نوشت‌:


1. شيخ مفيد، امالي، ص 212.
ماهنامه موعود شماره 90


دسته ها : امام زمان(عج)
جمعه بیست و یکم 7 1391 23:13
العجل مولا مولا العجل مولا مولا العجل مولا مولا جان عالم بر لب آمد اي خدا مهدي نيامد
چشم عالم پر زخون شد اي خدا مهدي نيامد
هر چه گفتم يا ابن طاها يا ابن ياسين يا ابن احمد
العجل ياابن العلي المرتضي مهدي نيامد
العجل مولا مولا العجل مولا مولا العجل مولا مولا
هر چه گفتم يا مغيث الشيعه نشنيدم جوابي
هر چه گفتم يا معز الاوليا مهدي نيامد
دين ما ايمان ما اميد ما هستي عالم
صاحب ما و ولي عصر ما مهدي نيامد
العجل مولا مولا مولا العجل مولا مولا مولا العجل مولا مولا مولا
اللهم عجل لوليك الفرج
دسته ها : امام زمان(عج)
جمعه بیست و یکم 7 1391 19:26
افسران - يك نغمه دل انگيز به نام( به طاها به ياسين) براي امام زمان
خيلي قشنگه توصيه مي كنم شما هم اون رو گوش كنيد.
.........................تعجيل در فرج اقا امام زمان صلوات......................
دسته ها : امام زمان(عج)
جمعه بیست و یکم 7 1391 19:10



بسم الله الرحمن الرحيم

معارف عميق مهدويت ضامن سلامت و سعادت جامعه و فرد فرد انسان‌هاست، اعتقاد به بشارت‌هاي پيامبران گذشته و ائمه دين(ع) افراد با انگيزه و پرتواني را در جامعه مي‌تواند پرورش دهد، باور به حضور امامي ناظر بر اعمال، از جنبه فردي موجب پاك نگاه داشتن روح و پيراستن اعمال از زشتي‌هاست و از جنبه اجتماعي باعث هم‌دلي مؤمنان و ايستادگي در برابر ظالمان مي‌شود، كاركرد وسيع و عميق آموزه‌هاي مهدوي، جذابيت خاص موضوع را نشان مي‌دهد، به همين دليل، قشرهاي مختلف جامعه پرسش‌هاي بسياري در اين موضوع دارند كه لزوم پاسخگويي صحيح به آن‌ها از راهي مطمئن بر كسي پوشيده نيست.

پژوهشكده مهدويت در كتاب «مهدويت، پرسش‌ها و پاسخ‌ها» به برخي از شبهات اين گونه پاسخ مي‌دهد:

راه‌هاي تشخيص صدق و كذب ديدار افراد با امام زمان(عج)

*رؤيت حضرت به چند طريق امكان دارد و تشخيص صدق و كذب آن چگونه است؟

رؤيت حضرت در عصر غيبت كبرا به سه صورت ممكن است:
الف) در عالم خواب؛
ب) در حال مكاشفه؛
ج) در حال بيداري.
كه در حال بيداري از نظر كيفيت و نحوه ديدار سه گونه دارد:
1 ـ ديدار با حضرت با عنوان غيرحقيقي؛ به گونه‌اي كه ديدار‌كننده هنگام ملاقات و بعد از آن، هيچ گونه توجهي به شخص حضرت ندارد و ايشان در اين ديدار، فردي عادي و ناشناس تلقي مي‌شود، اين رؤيت ممكن است براي بسياري از افراد به طور تصادفي و ناشناس رخ دهد و حضرت با افراد برخورد داشته باشد، ولي هرگز او را نمي‌شناسند.
2ـ ديدار حضرت همراه با شناخت؛ يعني شخص ديدار كننده حضرت را به هنگام ديدار بشناسد، اين نوع رؤيت، بسيار اندك و انگشت شمار است؛ زيرا چنين رؤيتي با فلسفه غيبت منافات دارد و در عصر غيبت، اصل بر اين است كه حضرت از چشمان مردم پنهان باشد، مگر در مواردي كه مصلحت مهم‌تري اقتضا كند و حضرت بنا به مصالحي خود را بشناساند كه اين نوع ديدار فو‌ق‌العاده اندك است؛
3ـ رؤيت حضرت در حال غفلت از حضور امام، يعني شخص حضرت مهدي(عج) را ملاقات مي‌كند، ولي در آن حال به حضور حضرت توجهي ندارد و وي را فردي عادي مي‌پندارد، اما پس از ملاقات با توجه به دلايل و شواهد موجود، يقين پيدا مي‌كند كه وي امام عصر(عج) بوده است.
بيشتر تشرفاتي كه در كتاب‌ها نقل شده است، از اين نوع است و نشناختن نيز يا به دليل غفلت شخص ديدار كننده در آن حال است و يا به دليل اينكه حضرت در او تصرفات تكويني و ولايي كرده و اجازه شناخت را به وي نمي‌دهد؛ ولي بعد از جدايي، از قراين ديگر قطع پيدا مي‌كند كه وي امام بوده است.
اما تشخيص صدق و كذب چنين رؤيت‌هايي، به دليل يقيني و صدق گوينده نياز دارد، چنين ادعاهايي از افراد ناموثق و بي‌تقوا پذيرفتني نيست و اصل بر تكذيب مدعي چنين ديدارهايي است، مگر اينكه به صحت گفتار وي يقين داشته باشيم.

دليل ناشناس بودن امام زمان(عج) در عصر غيبت

*چرا افراد هنگام ملاقات امام را نمي‌شناسند؟

زيرا غيبت كه به معناي ناشناس بودن حضرت است، اقتضا مي‌كند كه ديگران حضرت را نشناسند، پس نشناختن حضرت در چنين ملاقات‌هايي طبق قانون غيبت بوده و دليل نمي‌خواهد؛ زيرا ايشان در حال غيبت‌اند و نبايد غيبت و ناشناس بودن، به ظهور و شناسايي تبديل شود.
در عين حال با اينكه در زمان غيبت به دلايلي كه موجب غيبت شده، امام مهدي(عج) بايد از ديده‌ها مخفي باشند، ممكن است كساني كه مشكل بزرگي دارند يا به مقامات معنوي عالي دست يافته‌اند، به محضر آن حضرت شرف‌ياب شوند.
البته اين شرف‌يابي مي‌تواند متفاوت باشد، برخي حضرت را مي‌بينند ولي نمي‌شناسند؛ گروهي مي‌بينند و مي‌شناسند و حضرت هم با آنان سخن مي‌گويد؛ برخي او را مي‌بينند و مي‌شناسند و اجازه مي‌يابند كه با ايشان سخن بگويند، اين تفاوت‌ها به دليل اختلاف درجات معنوي افراد است.
در هر حال دليل اينكه افراد كمي هنگام ملاقات، آن حضرت را مي‌شناسند، آن است كه شايستگي ديدن همراه با شناخت، در افراد كمي وجود دارد.

چرا نبايد براي ديدن بقية‌الله(عج) اصرار كرد

*آيا ديدن امام زمان(عج) داراي شرايط خاصي است و نصيب هر كسي مي‌شود؟ و آيا نديدن آن حضرت مصلحتي دارد؟

ديدن امام زمان(عج) در عصر غيبت كبري امكان داشته و اگر كسي توفيق يابد، سعادت بزرگي نصيبش شده است، اما همه سعادت اين نيست كه انسان شبانه‌روز تلاش كند و خواهان ديدن امام باشد، البته ديدن حضرت سبب نمي‌شود كه انسان گناه نكند؛ زيرا برخي انسان‌هاي معاصر ديگر امامان(ع) با وجد ديدن امام معصوم باز هم گناه مي‌كردند و حتي گاهي با آنها مخالفت مي‌كردند.
ديدن حضرت تأييد بر كردار درست انسان نيست؛ اگر چه نصيب هر كس نمي‌شود، نديدن حضرت هم دليل بر خرابي اعمال نيست، بسياري از بزرگان، علما و مجتهدان، امام زمان(عج) را نديدند، ولي چه بسا افرادي كه مسلمان هم نبودند، ولي چون به مقام اضطرار رسيدند، حضرت از آنها دست‌گيري كرده و از اين جهت امام را ديده باشند.
مهم اين است كه اگر ما او را نبينيم، او ما را مي‌بيند و همين اعتقاد براي ترك گناه كافي است.
احمد ‌بن حسن بن ابي‌صالح خجندي، مدتي در جست‌وجوي امام زمان(عج) شهرها را مي‌گشت و بسيار جدي بود و اصرار داشت كه به حضور آن حضرت مشرف شود، عاقبت نامه‌اي از طريق حسين‌بن روح به اين مضمون براي حضرت مهدي(عج) نوشت: «دل من، شيفته جمال تو گشته و همواره در فحص و طلب تو مي‌كوشم، تمنا دارم جوابي مرحمت فرماييد كه قلب من ساكن شود و دستوري در اين باره فرماييد».
جواب آمد: «هر كس در خصوص من جست‌وجو و تجسس كند، مرا مي‌طلبد و هر كس مرا بيابد، به ديگران بنمايد و هر كس مرا به ديگران بنمايد، مرا به كشتن دهد و هر كس مرا به كشتن دهد، مشرك شود».
بنابراين احتمال دارد كه به صلاح ما نباشد آن حضرت را ملاقات كنيم، چه بسا ديدار حضرت مايه عجب، تكبر و خودپسندي ما شود كه خود مايه هلاكت انسان است.

نظر آيت‌الله بهجت درباره علت نقاب ديدار ما با امام زمان(عج)

*آيا اگر از گناه اجتناب كنيم و منتظر واقعي باشيم، امام زمان(عج) به ما سر مي‌زند؟

قطعا گناه كردن، مهم‌ترين علت محروميت از عنايات امام زمان(عج) است، امام مهدي (عج) نيز در توقيع شريفشان به شيخ مفيد مي‌فرمايد: «ما را از ايشان(شيعيان) چيزي محبوس نكرده است، مگر گناهان و خطاهايي كه از ايشان به ما مي‌رسد و ما آن را ناخوش مي‌داريم و از ايشان نمي‌پسنديم».
آيت‌آلله بهجت نيز بيان فرموده‌اند: اگر بفرماييد چرا به آن حضرت دسترس نداريم، جواب شما اين است كه چرا به انجام واجبات و ترك محرمات ملتزم نيستند؟ او به همين از ما راضي است؛ زيرا «اورع الناس من تورّع عن المحرمات»؛ پرهيزكارترين مردم كسي است كه از كارهاي حرام بپرهيزد، ترك واجبات و ارتكاب محرمات، حجاب و نقاب ديدار ما از آن حضرت است.
بنابراين اگر ما از گناه اجتناب كنيم و منتظر واقعي باشيم، به مقامي مي‌رسيم كه غيبت و حضور برايمان فرقي ندارد، امام سجاد(ع) به ابوخالد كابلي مي‌فرمايد: «اي ابوخالد! به درستي كه مردم زمان غيبت حضرت مهدي(عج) آنان كه معتقد به امامت هستند و در انتظار ظهور او به سر مي‌برند، با فضيلت‌ترين مردم همه زمان‌ها هستند؛ به دليل اينكه خداوند متعالي عقل و فهمي به آنان عنايت كرده كه غيبت در نزد آنان به منزله ظهور و مشاهده گشته است».
از اين رو، در حديث ديگري امام جعفر صادق(ع) مي‌فرمايد: «هر كس دوست دارد كه از ياران حضرت قائم(عج) شود؛ بايد كه منتظر باشد و در عين حال به پرهيزكاري و اخلاق نيكو مشغول شود».
بنابراين اگر كسي ترك گناه كند و منتظر امامش باشد، از ياران واقعي حضرت به شمار مي‌آيد، آن‌گاه اگر بزرگترين توفيق الهي او را دريابد، غيبت و و ظهور حضرت برايش تفاوت نخواهد داشت.

دسته ها : امام زمان(عج)
چهارشنبه نوزدهم 7 1391 10:16
 
 
 

جمال آفتاب 61 (پذيرش عدالت امام) + صوت

افسران - جمال آفتاب 61 (پذيرش عدالت امام) + صوت
* چرا حضرت علي (عليه السلام) بعد از 25 سال غربت ، اصرار مردم براي قبول سرپرستي و حكومت را قبول نميكردند؟ آيا حضرت تعارف داشتند و يا از اينكه پشت سرش صحبتي شود هراسي داشتند؟! چه چيزي در مردم آن زمان كم بود كه حضرت ميديدند؟!
* حاج منصور ارزي ( خلقت من بهر عشق روي توسترخ عيان كن مه جبين فاطمه)
* سخن آيت الله مجتهدي (صبر حضرت علي (ع) در مشكلات)
* مدح امام زمان با صداي محسن (از بچه هاي جمال آفتاب)
* برنامه علائم ظهور (قسمت ششم)
* داستان صوتي (مليكه) (قسمت ششم)
* حاج محمود كريمي (مي شود صبح جمعه بر گردي)
* حرف دل با آقامون ... سرم را مي زنم از بي كسي گاهي به درگاهي نه با خود زاد راهي بردم از دنيا، نه همراهي ....
   
دسته ها : امام زمان(عج)
سه شنبه هجدهم 7 1391 17:53

تا دل شده مبتلاي عشقت
سر باخته ام به پاي عشقت

بيگانه شود ز هر دو عالم
آنكس كه شد آشناي عشقت

آفاق پر است و گوش ما كر
از همهمه و صداي عشقت

از بام و در و هوا نيوشد
عاشق همه جا نواي عشقت

سر پيش شهان نميكند خم
هر كس كه شود گداي عشقت

بيمار كه از دواست بيزار
خوشتر ز دوا بلاي عشقت

سر مي رسدش به عرش آنكو
انداخته سر پاي عشقت

بيرون نكند « وفا » ي مسكين
يك لحظه ز سر هواي عشقت

دوشنبه هفدهم 7 1391 13:18

شايد براي آمدنت دير كرده‌اي
وقتي نگاه آينه را پير كرده‌اي

ديري است آسمان مرا شب گرفته است
خورشيد من براي چه تأخير كرده‌اي؟

اين بارش بهاري من هم خلاصه شد
در آن دو قطره اشك كه تبخير كرده‌اي

قلب مرا شكستي و يادم نبود كه
با تكه‌هاش عاطفه تكثير كرده‌اي

با آتشي كه داغ غم تو به دل زده
من را در عشق منشأ تأثير كرده‌اي

وقتي كه اين همه ز غمت شكوه مي‌كنم
شايد براي آمدنت دير كرده‌اي


: حتماً كه نبايد جمعه و شب جمعه باشه كه برا آقامون بنويسيم . . .

دوشنبه هفدهم 7 1391 13:13

به اميد آن روز ...

افسران - به اميد آن روز ...
اللهم عجل لوليك الفرج و العافية و النصر و جعلنا من خير اعوانه و انصاره و مستشهدين بين يديه

دسته ها : امام زمان(عج)
يکشنبه شانزدهم 7 1391 23:47

اين جمعه هم گذاشت

وعده ما جمعه بعدي بعداز نماز صبح

كجا  ؟؟

نمي دونم

دسته ها : امام زمان(عج)
جمعه جهاردهم 7 1391 20:55

افسران - توي موج ابر و باد !! يه روزي مهدي مياد...

دسته ها : امام زمان(عج)
جمعه جهاردهم 7 1391 12:49

تعجيل در فرج آقا ، ديگر گناه نكنيم ...

افسران - تعجيل در فرج آقا ، ديگر گناه نكنيم ...
دسته ها : امام زمان(عج)
شنبه هشتم 7 1391 10:34

 

حضرت مهدي (عجل الله تعالي فرجه شريف) فرمودند:

أَكْثِرُو الدُّعاءَ بِتَعْجيلِ الْفَرَجِ فَإِنَّ ذلِكَ فَرَجُكُمْ:
براى تعجيل فَرَج زياد دعا كنيد، زيرا همين دعا كردن، فَرَج و گشايش شماست.


*****************

فايل صوتي دعاي فرج آقا امام زمان (عج)
دو صوت اول با صداي استاد
فرهمند هستند(با دو كيفيت،اولي كيفيت متوسط هست و دومي كيفيت پايين ) و فايل سوم هم از مهدي صدقي



بِسْمِ اللّهِ الرًّحْمَن ِالرَّحيِمْ


إِلَهِي عَظُمَ الْبَلاَءُ وَ بَرِحَ الْخَفَاءُ وَ انْكَشَفَ الْغِطَاءُ وَانْقَطَعَ الرَّجَاءُ وَ ضَاقَتِ


الْأَرْضُ وَ مُنِعَتِ السَّمَاءُ وَأَنْتَ الْمُسْتَعَانُ وَ إِلَيْكَ الْمُشْتَكَي وَ عَلَيْكَ


الْمُعَوَّلُ فِي الشِّدَّةِ وَ الرَّخَاءِ اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَي مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ أُولِي


الْأَمْرِ الَّذِينَ فَرَضْتَ عَلَيْنَا طَاعَتَهُمْ وَ عَرَّفْتَنَا بِذَلِكَ مَنْزِلَتَهُمْ‏ فَفَرِّجْ عَنَّا


بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عَاجِلاً قَرِيباً كَلَمْحِ الْبَصَرِ أَوْ هُوَ أَقْرَبُ ‏يَا مُحَمَّدُ يَا عَلِيُّ يَا


عَلِيُّ يَا مُحَمَّدُ اكْفِيَانِي فَإِنَّكُمَا كَافِيَانِ وَ انْصُرَانِي فَإِنَّكُمَا نَاصِرَانِ ‏يَامَوْلاَنَا


يَا صَاحِبَ الزَّمَانِ الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ أَدْرِكْنِي أَدْرِكْنِي أَدْرِكْنِي السَّاعَةَ


السَّاعَةَالسَّاعَةَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ


آلِهِ الطَّاهِرِينَ‏.


به اميد ظهور بقية الله في الارضه
التماس دعا

 
فايل هاي پيوست شده
نوع فايل: mp3 azomalbala-farahmand.mp3(838.5 كيلو بايت, 116 نمايش)
 
نوع فايل: mp3 [001] farahmand elahi azomal bala - www.sibtayn.com.mp3(420.1 كيلو بايت, 232 نمايش)
 
نوع فايل: mp3 Elaahi%20Azomal%20Balaa.mp370099.mp3(739.1 كيلو بايت, 72 نمايش)
 
دسته ها : امام زمان(عج) - دعا
شنبه اول 7 1391 1:14

دسته ها : امام زمان(عج)
يکشنبه نوزدهم 6 1391 11:48

مشهورترين دعاي ما يا مهديست

فرمانده و مقتداي ما يا مهديست

اينجا همگي به نام او مي‌گذرند

اسم شب كوچه‌هاي ما يا مهديست...
اللهم عجل لوليك الفرج

دسته ها : امام زمان(عج)
جمعه هفدهم 6 1391 11:9

بوي عطر ياس دارد جمعه ها

وعده ديدار دارد جمعه ها جمعه ها

بر عاشقان آيينه است

وعده گاه عاشقان آدينه است.

اللهم عجل لوليك الفرج

دسته ها : امام زمان(عج)
جمعه هفدهم 6 1391 11:1

 

بر چهره پر ز نور مهدي صلوات بر جان و دل صبور مهدي صلوات
تا امر فرج شود مهيا بفرست بهر فرج و ظهور مهدي صلوات

 

دسته ها : امام زمان(عج)
پنج شنبه شانزدهم 6 1391 1:23

 

 

دسته ها : امام زمان(عج)
يکشنبه دوازدهم 6 1391 13:30

      

دسته ها : امام زمان(عج)
شنبه یازدهم 6 1391 11:34

تقصير من است اينكه، كم مي آيي

هر گاه شدم اسير غم مي آيي

اين جمعه و جمعه هاي ديگر حرف است

آدم بشوم، سه شنبه هم مي آيي . . .

اللهم عجل لوليك الفرج

دسته ها : امام زمان(عج)
سه شنبه هفتم 6 1391 18:48

 

 

 

اين جمعه هم گذشت....................

 

بايد منتظر جمعه ي بعد ي شد .................

دسته ها : امام زمان(عج)
جمعه سوم 6 1391 23:56

 احمد بن اسحاق گفت: اي مولاي من، آيا علامتي هست كه دلم اطمينان پيدا كند به آن علامت؟ پس آن پسر خوش سيما (كه جان همه عالم به فدايش باد) به زبان عربي گويا آغاز به سخن كرد و فرمودند: بقيه الله در زمين منم، انتقام گيرنده از دشمنان منم، و پس از مشاهده عيني من دنبال اثري نگرد اي احمد بن اسحاق. پس هر كس كه مي خواهد در دنياي پر آشوب كنوني از نجات يافتگان و رستگاران باشد، بايد خود را به وسيله دعا و توسل و تضرع به آستان حضرتش نزديك كند تا مشمول دعاي آن بزرگوار گردد. (كمال الدين، ج 2، ص 56)

اما يك نكته ظريف همواره در مورد دعا براي آن عزيز وجود دارد و آن اينكه توجه كنيم كه بايد حضرت بقيه الله را براي خودش بخواهيم نه اين كه واسطه حل مشكلات خودمان. جمكران را به نيت دعا براي تعجيل فرجش برويم نه براي رفع مشكلات خودمان. كه البته دعا براي فرج او، فرج ما را هم مي‌رساند و انشاء الله مشكلاتي كه داريم نيز حل مي‌شود.

دسته ها : امام زمان(عج)
سه شنبه سی یکم 5 1391 1:32

در روايتي، حضرت امام حسن عسكري عليه السلام يكي از فوايد مهم دعا را نجات از هلاكت در زمان غيبت بيان مي فرمايد. روايت مهم زير را با دقت تمام بخوانيد: احمد بن اسحاق گويد: به حضور حضرت عسكري عليه السلام رسيدم و بنا داشتم از آن حضرت درباره امام بعد از او سوال كنم. حضرت به قدرت امامت از باطنم آگاه شدند و فرمودند:

 «اي احمد ابن اسحاق بدرستي كه خداوند خالي نگذاشت زمين را از حجت از زمان حضرت آدم، و نخواهد گذاشت تا اينكه قيامت به پا شود. به سبب آن حجت بلا را از زمين دفع مي كند، و به خاطر او باران را نازل مي كند، و به وجود او زمين بركاتش را بيرون مي دهد. احمد بن اسحاق مي گويد: گفتم اي پسر رسول خدا، امام و خليفه بعد از تو كيست؟ پس امام به سرعت برخاست و داخل (اندرون) خانه شد، سپس بيرون آمد در حالي كه روي دوشش پسري سه ساله بود كه صورتش مانند ماه شب چهارده مي درخشيد. حضرت امام حسن عسكري عليه السلام فرمود: اي احمد ابن اسحاق، اگر تو نزد خدا و حجتهاي خدا عزيز و گرامي نبودي، هيچ گاه اين فرزندم را به تو نشان نمي دادم. به درستي كه او هم اسم رسول خدا صلي الله عليه وآله و هم كنيه اوست، و اوست كسي كه زمين را پر از عدل و داد مي كند پس از آن كه پر از ظلم و جور شده باشد. اي احمد بن اسحاق، مثل او در اين امت مثل خضر عليه السلام و مثل او مثل ذو القرنين است. به خداوند سوگند او داراي غيبتي است طولاني كه نجات پيدا نمي كنند مردم در آن زمان از هلاكت مگر كسي كه خداي عز وجل او را بر قول به امامتش ثابت بدارد و او را موفق كند در آن زمان غيبت كه براي تعجيل فرجش دعا كند.

دسته ها : امام زمان(عج)
سه شنبه سی یکم 5 1391 1:28

 

فقط دعا گويان مهدي(عج) اهل نجاتند

ظهور

 

وقتي كسي براي حضرت دعا كند، آن حضرت هم براي مشكلات دعا كننده دعا مي‌كند و چه خوب است كه انسان مشمول دعاي او كه دعايش مستجاب است و كليد همه گنج‌هاي دنيا و آخرت در دست اوست بشود.

يكي از وظايف مهم شيعيان دعا كردن براي فرج مولاي انس و جان حضرت صاحب الزمان است كه خود فرمودند: واكثر الدعاء بتعجيل الفرج فان ذلك فرجكم. و براي تعجيل فرج زياد دعا كنيد كه آن فرج شماست. (كمال الدين، ج 2، ص 485)

اين حديث مهدوي دو نكته دارد:

يك) دعا براي فرج او، فرج ما را هم مي‌رساند يعني با آمدن آن «ماء معين» (قل ارءيتم ان أصبح ماۆكم غوراً فمن يأتيكم بماء معين) ملك / 30؛ اين آيه به حضرت مهدي ـ عليه السّلام ـ تأويل شده است.)،  همه تشنه‌هاي عالم سيراب مي‌شوند و مشكلاتي كه داريم حل مي‌شود.

دو) شايد اين نكته هم استفاده شود كه وقتي كسي براي حضرت دعا كند، آن حضرت هم براي مشكلات دعا كننده دعا مي‌كند و چه خوب است كه انسان مشمول دعاي او كه دعايش مستجاب است و كليد همه گنج‌هاي دنيا و آخرت در دست اوست بشود.

مرحوم اصفهاني در مكيال المكارم نقل كرده كه امام عصر ـ عجل الله تعالي فرجه الشريف ـ در عالم خواب به يكي از دوستان ايشان فرموده: هر كس مصيبت جد شهيدم را ياد كند و سپس براي تعجيل فرج و تأييد من دعا كند من هم براي او دعا مي‌كنم.

پس مطمئنا بركات دعا براي فرج به خود ما بر مي گردد. مرحوم آية الله موسوي اصفهاني دو جلد كتاب به امر مطاع امام زمان عليه السلام نوشت به نام مكيال المكارم في فوائد الدعاء للقائم. تمام مطالب اين كتاب ارزنده درباره اين موضوع است كه دعا كردن براي فرج آن بزرگوار چه فوايدي را نصيب دعا كننده مي گرداند.

دسته ها : امام زمان(عج)
سه شنبه سی یکم 5 1391 1:23



مدعاي ما بر طبق آموزه هاي روايي آن است كه زمين از حجت خداوند خالي نمي ماند لذا بايد حجتي در زمين باشد و الا زمين اهل خويش را مي بلعد . براي يقين پيدا كردن به چنين مطلبي لازم است درك صحيحي از حجت خداوند داشته جايگاه او را در نظام هستي درك نموده باور و يقين به اين چنين حجتي را در قلب و روح خويش بپرورانيم گرچه از نظرها پنهان است و با توجه به آنچه كه اديان الهي اعتقاد به منجي گيتي دارند و آيات متعددي هم از قرآن مجيد به رسالت پيامبر (ص) و خاتم انبياء و جهان گير شدن دين اسلام دلالت دارد شناخت لازم و وافي از منجي و دانستن اينكه دين اسلام به دست چه كسي جهانگير شده و گسترش پيدا مي كند مستلزم بررسي اسناد و آيات و روايات صحيحه اي است كه بشارت اين چنيني را به عنوان حقيقت و واقعيت اصيل بيان نموده است .
لذا لازم است در رابطه با اين موضوع به روايات معتبر استناد كنيم تا بعضي از شبهات ممكن در اين زمينه از ذهنها برداشته شده و راه حركت به سوي آن منجي عالم بشريت براي تشنه گان به معرفت خدا و ائمه عليهم السلام وبه خصوص امام زمان )عج) هموار و آسان گردد . در اين تحقيق سعي برآن است كه به بررسي و بيان روايات پيرامون بشارت به ظهور چنين فردي كه از ناحيه خداوند حكيم منصوب شده پرداخته شود .

دسته ها : امام زمان(عج)
يکشنبه پانزدهم 5 1391 13:17

سلام عليكم. دانشگاه انتظار بعد از 1300 سال همچنان دانشجو مي پذيرد، متاسفانه اين دانشگاه هنوز 313 فارغ التحصيل هم نداشته است، اين دانشگاه در تمام شبانه روز از شما آزمون به عمل مي آورد.

مدارك لازم جهت ثبت نام:

 1- نماز اول

2-ولايت مداري

 3- دائم الوضو بودن

4-برگه تسويه حساب حق الناس

 5-قلبي آكنده از ياد خدا.

 به اميد عدم مشروطي در اين دانشگاه،

 "التماس دعاي فرج"

 

 

 

دسته ها : امام زمان(عج)
چهارشنبه چهارم 5 1391 2:52
X