معرفی وبلاگ
فعالییت سازمان زنان انقلاب اسلامی در پی انسجام و هماهنگی و شناسایی زنان فعال منطقه بسته به مهارت و توانمندیی انها در جهت رفع نیازمندرهای زنان ان منطقه . خواهرم بسته به نیاز فکری و روحی و مادی خود با ما هم سخن شو بهترین خوبی ها نزد زنان است امام صادق(ع) باهم شویم ،یکی شویم درمانی برای دردی شویم ............ آن لحظه اي كه زن در خانه خود مي ماند و (به امورزندگي و تربيت فرزند مي پردازد)به خدا نزديكتر است.حضرت زهرا (س)
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 2078883
تعداد نوشته ها : 1572
تعداد نظرات : 178
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
وهابي هاي سلفي در اردن در اقدامي به تخريب آرامگاه «جعفر طيار» در اين كشور فراخواندند. اين فراخواني شش ماه پيش بوده است، اما شيوخ وهابي اين فراخواني را دوباره بر روي شبكه هايي همچون وصال و صفا قرار دادند تا گروه هاي سلفي را تحريك به انجام اين اقدام كنند.
SHIA-NEWS.COM شيعه نيوز:
به گزارش «شيعه نيوز»، منابع عراقي مستقر در اردن تاكيد كرد: گروه هاي سلفي وهابي در اردن كه از سوي اطلاعات عربستان حمايت مي شوند، به تخريب مرقد صحابه جليل القدر و بردار امام علي بن ابيطالب(عليه السلام)« جعفر طيار» (عليه السلام) فراخواندند.
اين منابع اعلام كردند: گروه هاي سلفي اعلاميه هاي هشدارآميزي را براي دوركردن از آرامگاه جعفر طيار و جلوگيري از ديدار ايشان منتشر كردند و نسبت به حضورشان در اين منطقه هشدار دادند.
آنها افزودند: اين گروه سلفي در اين اعلاميه تهديد كرده است كه اين آرامگاه به زودي منفجر خواهد شد اما زمان آن را مشخص نكردند.
اين فراخواني شش ماه پيش بوده است، اما شيوخ وهابي اين فراخواني را دوباره بر روي شبكه هايي همچون وصال و صفا قرار دادند تا گروه هاي سلفي را تحريك به انجام اين اقدام كنند.
منابع آگاه اعلام كرد: مقامات اردني گشتي هاي پليس را براي حمايت از آرامگاه جعفر طيار و جلوگيري از هرگونه اقدام گروه هاي وهابي سلفي به انفجار اين آرامگاه در اين منطقه مستقر شدند.
آرامگاه جعفر طيار كه هشتم هجري در جنگ موته به شهادت رسيد، در جنوب الكرك اردن قرار دارد.
منبع : شبستان به نقل از براثا
 
 
 

چهارشنبه بیست و دوم 6 1391 23:21
X