معرفی وبلاگ
فعالییت سازمان زنان انقلاب اسلامی در پی انسجام و هماهنگی و شناسایی زنان فعال منطقه بسته به مهارت و توانمندیی انها در جهت رفع نیازمندرهای زنان ان منطقه . خواهرم بسته به نیاز فکری و روحی و مادی خود با ما هم سخن شو بهترین خوبی ها نزد زنان است امام صادق(ع) باهم شویم ،یکی شویم درمانی برای دردی شویم ............ آن لحظه اي كه زن در خانه خود مي ماند و (به امورزندگي و تربيت فرزند مي پردازد)به خدا نزديكتر است.حضرت زهرا (س)
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 2072157
تعداد نوشته ها : 1572
تعداد نظرات : 178
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

نماز شب 11 ركعت است كه ابتدا 8ركعت نماز به صورت نماز دو ركعتي مانند نماز صبح‌; ولي به نيت نماز شب خوانده مي‌شود. بعد دو ركعت به نيت نماز شفع‌، سپس يك ركعت نماز به نيت وتر خوانده مي‌شود. مجموع اين يازده ركعت را به دو صورت مختصر و طولاني مي‌توان خواند.
مختصر در اين روش‌، در يازده ركعت تنها به سوره حمد (بدون سوره‌) مي‌توان بسنده كرد.
طولاني‌ در اين شيوه در هر ركعت از هشت ركعت ابتدايي‌، ابتدا حمد، سپس يك سوره (سوره‌هاي متعددي مانند كافرون‌، توحيد و... سفارش شده است‌.) مي‌خوانيم‌; البته در برخي روايات حتي به خواندن ده بار سوره توحيد سفارش شده است‌. در دو ركعت نماز "شفع‌"، بهتر است در ركعت اول بعد از قرائت سورة حمد، سوره "فلق‌" خوانده شود و در ركعت دوم بعد از حمد سوره "ناس‌" را بخوانيم‌. در يك ركعت "وتر" بعد از سورة حمد، بهتر است سه بار سورة توحيد به تنهايي‌، يا سه بار سوره توحيد به همراه فلق و ناس را بخوانيم و مي‌توان تنها به يك سورة توحيد بسنده كرد و دست‌ها را به قنوت بالا برد.


دسته ها : نماز
شنبه یازدهم 6 1391 22:26
X