معرفی وبلاگ
فعالییت سازمان زنان انقلاب اسلامی در پی انسجام و هماهنگی و شناسایی زنان فعال منطقه بسته به مهارت و توانمندیی انها در جهت رفع نیازمندرهای زنان ان منطقه . خواهرم بسته به نیاز فکری و روحی و مادی خود با ما هم سخن شو بهترین خوبی ها نزد زنان است امام صادق(ع) باهم شویم ،یکی شویم درمانی برای دردی شویم ............ آن لحظه اي كه زن در خانه خود مي ماند و (به امورزندگي و تربيت فرزند مي پردازد)به خدا نزديكتر است.حضرت زهرا (س)
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 2071039
تعداد نوشته ها : 1572
تعداد نظرات : 178
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
پيرمردي تصميم گرفت تا با عروس و پسر و نوه كوچك خود زندگي كند، دستانش ميلرزيد و چشمانش خوب نمي ديد. هنگام خوردن شام، غذايش را روي ميز ريخت و ليواني را بر زمين انداخت و شكست. پسر و عروس از اين كثيف كاري پيرمرد ناراحت شدند. آنها يك ميز كوچك در گوشه اتاق قرار دادند و پدربزرگ مجبور شد به تنهايي آنجا غذا بخورد و بعد از شكستن بشقاب غذايش را در كاسه چوبي مي ريختند. هر وقت هم خانواده او را سرزنش مي كردند، پدربزرگ فقط اشك مي ريخت و هيچ نمي گفت.
يك روز قبل از شام، پدر متوجه پسر كوچك خود شد كه داشت با چند تكه چوب بازي مي كرد. پدر به او گفت: پسرم داري چي درست مي كني؟ پسر با شيرين زباني گفت: دارم براي تو و مادر كاسه هاي چوبي درست مي كنم كه وقتي پير شديد، در آنها غذا بخوريد و تبسمي كرد و به كارش ادامه داد. از آن روز به بعد همه خانواده با هم سر يك ميز غذا مي خورند.

دسته ها : نكته ها
شنبه یازدهم 6 1391 1:9
X