معرفی وبلاگ
فعالییت سازمان زنان انقلاب اسلامی در پی انسجام و هماهنگی و شناسایی زنان فعال منطقه بسته به مهارت و توانمندیی انها در جهت رفع نیازمندرهای زنان ان منطقه . خواهرم بسته به نیاز فکری و روحی و مادی خود با ما هم سخن شو بهترین خوبی ها نزد زنان است امام صادق(ع) باهم شویم ،یکی شویم درمانی برای دردی شویم ............ آن لحظه اي كه زن در خانه خود مي ماند و (به امورزندگي و تربيت فرزند مي پردازد)به خدا نزديكتر است.حضرت زهرا (س)
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 2080996
تعداد نوشته ها : 1572
تعداد نظرات : 178
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

از چه غذاهايي بپرهيزيم تا جوش نزنيم!

نمك يُد دار و ديگر منابع يُد. به خاطر دلايل ناشناخته به نظر مي‌رسد نمك يد دار باعث تحريك پيدايش آكنه مي‌شود. مراقب ميزان سديمي كه مصرف مي‌كنيد باشيد به ويژه زماني كه غذاهاي آماده ميل مي‌كنيد و نمك يد دار به غذاهايتان اضافه مي‌كنيد. همچنين مصرف ميگو را محدودتر كنيد.

اگر واقعاً از آكنه به تنگ آمده‌ايد به طور جدي مصرف مواد غذايي «سفيد» به ويژه آرد تصفيه شده و ناني كه از اين آردها تهيه مي‌شود، سيب زميني سرخ كرده و تمام مواد غذايي خيلي شيرين را كاهش دهيد. اين مواد غذايي ميزان قند خون و انسولين را بالا مي‌برند و محققان بر اين باورند كه انسولين بالا باعث تحريك آكنه مي‌شود. از اين گذشته داشتن رژيم غذايي سرشار از محصولات تصفيه شده و فقير از ميوه و سبزيجات تازه باعث مي‌شود منيزيم و مواد معدني مورد نياز بدن كه براي حفظ تعادل هورمون ضروري است تأمين نشود و به اين ترتيب آكنه‌ها ظاهر بشوند.


سه شنبه سی یکم 5 1391 1:11
X