معرفی وبلاگ
فعالییت سازمان زنان انقلاب اسلامی در پی انسجام و هماهنگی و شناسایی زنان فعال منطقه بسته به مهارت و توانمندیی انها در جهت رفع نیازمندرهای زنان ان منطقه . خواهرم بسته به نیاز فکری و روحی و مادی خود با ما هم سخن شو بهترین خوبی ها نزد زنان است امام صادق(ع) باهم شویم ،یکی شویم درمانی برای دردی شویم ............ آن لحظه اي كه زن در خانه خود مي ماند و (به امورزندگي و تربيت فرزند مي پردازد)به خدا نزديكتر است.حضرت زهرا (س)
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 2079829
تعداد نوشته ها : 1572
تعداد نظرات : 178
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
 
سهم ما و شما از كمك به اسرائيل(حتما بخونيد...)
آقا! خانم! سهم ما و شما از كمك به اسراييل چقدر است...؟!
فكر مي‌كنيد چرا اسرائيل بعد از گذشت نيم قرن هنوز به حيات نامبارك خويش ادامه مي‌دهد؟ آيا بخاطر داشتن سومين ارتش منظم دنياست؟ يا بخاطر داشتن صدها كلاهك هسته‌اي؟
براي پي‌بردن به جواب اين سوال كمي به دور و بر خود نگاه كنيد و سر و وضع خويش را نظاره‌گر باشيد.


قريب به 60 سال از تأسيس رژيم غاصب صهيونيستي مي‌گذرد؛ دهها و صدها كنفرانس و اجلاس و نشست و همايش در جهان اسلام! برگزار شده و هزارها قطعنامه و اعلاميه و بيانيه و طومار صادر گشته و خدا مي‌داند چند بار رژيم اسرائيل محكوم شده است؛ اما... اما هنوز نام  اين رژيم بر نقشه‌ها خودنمايي مي‌كند و بر سر زبانها مي‌چرخد و در كشورهاي دنيا سفارتخانه و در سازمانهاي جهاني حق رأي دارد و دائما در سازمان ملل قطعنامه صادر مي‌كند و عليه اين كشور و آن كشور موضع مي‌گيرد و... و هر روز حلقه محاصره را بر ملت مظلوم فلسطين تنگتر و روز به روز نسل‌كشي مردمان ستمديده اين سرزمين را بيشتر و خانه‌هايشان را خراب و فرزندانشان را آواره مي‌كند و... مي‌دانيد چرا؟

فكر مي‌كنيد چرا اسرائيل بعد از گذشت نيم قرن هنوز به حيات نامبارك خويش ادامه مي‌دهد؟ آيا بخاطر داشتن سومين ارتش منظم دنياست؟ يا بخاطر داشتن صدها كلاهك هسته‌اي؟...

براي پي‌بردن به جواب اين سوال كمي به دور و بر خود نگاه كنيد و سر و وضع خويش را نظاره‌گر باشيد.

گوشي‌هاي "نوكيا" Nokia و "موتورولا" Motorola جيبهاي ما را اشغال كرده است؛ موسيقي از ام‌پي‌تري پليرهاي "آي پود" IPod به گوش ما مي‌رسد؛ سي‌پي‌يوهاي "اينتل" Intel تجارت و اقتصاد و فرهنگ و سياست ما را مي‌گرداند و اطلاعات آنها را پردازش مي‌كند؛ پرينترهاي "اچ‌ پي" HP مطالب ما را به چاپ‌ مي‌رساند؛ اوقات سرگرمي‌مان با فيلمهاي هيجاني "هاليوود" Hollywood كه در كمپاني بزرگ "فاكس قرن بيستم" Fox 20 Century  توليد شده، پر مي‌شود و براي كودكانمان كارتون‌هاي معروف "والت ديزني" Disney را با تلويزيونهاي "پايونير" Pioneer  نمايش مي‌دهيم؛ در هنگام سفر اين دوربين‌هاي "كوداك" Kodak  هستند كه لحظات زيباي ما را ماندگار مي‌كنند؛ اين مجريان اخبار شبكه "سي‌ان‌ان" CNN و خبرنگاران مجله هفتگي "تايم" TIME هستند كه اخبار دنيا را به گوش ما مي‌رسانند؛ بچه‌هايمان با شيرخشك‌هاي خوشمزه‌ي "سرلاك" Cerelac بزرگ مي‌شوند و شكلات‌هاي "مگي" Maggi و "كيت‌كت" KitKat و "اسمارتيز" Smarties مي‌خورند؛ بعد از وعده‌هاي غذايي‌مان هيچ‌چيز به اندازه نوشابه‌هاي "كوكاكولا" Coca Cola و "پپسي" PEPSI و "فانتا" Fanta و "ميريندا" Mirinda  نمي‌چسبد و آنچه كه خستگي را بعد از يكروز كاري از تن آدم به‌در مي‌كند يك "نسكافه"ي Nescafe  مخلوط با "كافي‌ميت" Coffee Mate است. البته ناگفته نمي‌ماند كه صورتهايمان را با "ژيلت" Gillette اصلاح مي‌كنيم، مسواك‌هايمان "اورال بي" OralB است، سيگار "مارلبرو" Marlboro بر گوشه لبمان نشسته و خودكار "بيك" BIC و روان‌نويس "پاركر" Parker در جيبمان يافت مي‌شود؛ و البته بگذريم از تيشرت‌هاي رنگ و وارنگ "باس" BOSS كه گاهگاهي به تن مي‌كنيم و باراني‌هاي خوش‌دوخت "نايك" Nike كه بدن ما را از برف و باران حفظ مي‌‌كند و كفشهاي خوش‌پاي "تيمبرلند" Timberland  كه در گرما و سرما همراه ماست و لباسهاي ورزشي "چامپيون" Champion كه ما را در افتخارات ملي و محلي همراهي مي‌كند؛ و...ديگر نگوييم چرا شعار مرگ بر اسرائيل اثر ندارد! ديگر نگوييم چرا اين همه اعلاميه و قطعنامه و تظاهرات به ثمر نمي‌نشيند؛ تا وقتي كه مسئولين ما قراردادهاي نفتي را با شركت چند مليتي "شل" Shell امضا مي‌كنند و فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي پوشاك "بنتون" Benton مد را به ما عرضه مي‌دارند و محصولات غذايي "نستله" Nestle در يخچال‌هاي ما جاخوش كرده‌اند اوضاع همين است كه هست.... شايد بگوييد چرا؟به گواهي اسناد و مدارك، هر ريالي كه بابت خريد و مصرف اين محصولات مي‌پردازيم گلوله‌اي مي‌شود در قلب كودك فلسطيني، و بمبي بر سر خانه‌اش، و عاملي براي ويراني سرزمين و آوارگي هموطنان او؛ و بگذريم از اينكه ريال‌هاي ما، بودجه سالانه دولت اسرائيل را افزايش و موجبات رفاه زندگي شهروندان آن را فراهم و روزگار را به كام مردم آن مي‌گرداند.

اين تازه اول قضاياست و اگر نگاهي به تورات و تلمود و قباله(كتابهاي مقدس يهوديان) و  پروتكلهاي 24 گانه صهيونيسم بيندازيد خواهيد فهميد كه قضايا پيچيده‌تر از اين حرفهاست و اسرائيل اين پديده شوم قرن بيستم نه تنها داعيه‌دار حكومت بر سرزمين فلسطين و بعد از آن كل منطقه خاورميانه است، بلكه مدعي حكومت بر تمامي جهان مي‌باشد. گلداماير نخست‌وزير اسبق رژيم صهيونيستي مي‌گفت "هر جا كه يك يهودي هست آنجا مرزهاي اسرائيل بزرگ است".

در كتاب قبّاله مي‌خوانيم "1 كشتن غير يهودي و غصب كردن و دزديدن مال او بر يهودي، در صورتيكه مقدور باشد، جائز، بلكه واجب است. 2 براي آنكه سلطنت و آقايي تنها براي يهوديان باقي بماند، لازم است هر فرد يهودي، تمام نيرو و امكاناتش را صرف بدست آوردن مال و ثروت، و منع ديگر ملتها از اندوختن زر و سيم و سيادت و آقايي نمايد. 3 از آنجا كه افراد يهودي در عزت الهي با هم شريك و مساوي هستند، پس دنيا و مظاهر آن مال آنهاست و حق بهره‌برداري از آنها را دارند و دزديدن مال يهودي براي همكيشان او جائز نيست، ولي دزديدن مال غير يهودي مانعي ندارد بلكه اصلا نام دزدي نبايد روي آن گذارد؛ اين عمل در حقيقت استرداد مالي است كه در دست ديگران است و دين آنرا براي يهودي مباح ساخته است؛ اموال غير يهودي مانند اموال بي‌صاحب يا ريگهاي كنار دريا است كه هر كس زودتر دست روي آنها بگذارد، مالك آنها خواهد شد. بني اسرائيل در مثل مانند زني است كه در خانه نشسته و شوهرش از راه كار و كوشش، مال و ثروت فراهم مي‌كند و او بدون آنكه در رنج كارگري با او شريك باشد، با مرد سهيم است و حق بهره‌برداري از دست‌رنج او را دارد. 4 براي يهود سوگند دروغ خوردن مخصوصا هنگام معامله با ديگر ملتها جايز است، زيرا اصل سوگند براي از بين بردن نزاع قرار داده شده ولي درباره غير يهودي كه عبارت باشند از حيوانات ناطق اين سوگند اعتبار ندارد!"...بگذاريد ديگر اشاره‌اي به پروتكلهاي صهيونيسم كه مجموعه قوانين مصوب نزد علماي قوم يهود است نكنم، كه هوش را از سرتان خواهد برد؛ بگذاريد نگويم كه رژيم خبيث صهيونيستي معتقد است غير يهودي، اعم از مسلمان و مسيحي و زرتشتي، همگي حيوانات ناطقي هستند كه خداوند براي بهره‌كشي قوم يهود از آنان، خلق كرده است و انسان برتر فقط و فقط يهودي‌ها هستند؛ بگذاريد نگويم كه غاصبان فلسطين جان و مال و ناموس غير يهودي را بر خود مباح مي‌دانند؛ و... (توصيه مي‌كنم حتما پروتكلهاي 24 گانه يهود را مطالعه بفرماييد)

نتيجه آنكه هر ريالي را كه بابت خريد و مصرف كالاهاي صهيونيستي پرداخت مي‌كنيم، در واقع با دست خود گوري براي خويش كنده‌ايم... .


جمعه بیست و هفتم 5 1391 13:15
X