معرفی وبلاگ
فعالییت سازمان زنان انقلاب اسلامی در پی انسجام و هماهنگی و شناسایی زنان فعال منطقه بسته به مهارت و توانمندیی انها در جهت رفع نیازمندرهای زنان ان منطقه . خواهرم بسته به نیاز فکری و روحی و مادی خود با ما هم سخن شو بهترین خوبی ها نزد زنان است امام صادق(ع) باهم شویم ،یکی شویم درمانی برای دردی شویم ............ آن لحظه اي كه زن در خانه خود مي ماند و (به امورزندگي و تربيت فرزند مي پردازد)به خدا نزديكتر است.حضرت زهرا (س)
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 2080062
تعداد نوشته ها : 1572
تعداد نظرات : 178
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

فعاليت شبكه هاي جديد ماهواره اي كه برخي با نام ائمه اطهار برنامه پخش مي كنند به تازگي رونق گرفته است.

به گزارش البرز نكته جالب اينكه اين شبكه ها اغلب از آمريكا و انگليس برنامه هاي خود را به اصطلاح روي آنتن مي برند اما با در نظر داشتن ادعاي آنان براي تبليغ و ترويج فرهنگ حقيقي شيعه هرگز در راه فعاليت خود با مشكل خاصي روبرو نشده اند.

از جمله اين شبكه ها ، شبكه اي به نام امام حسين تي وي است كه متاسفانه در روز عاشوراي حسيني با زشت ترين صورت ممكن عزارداري سالار شهيدان را براي مخاطبان نمايش داد.

اين گزارش حاكي است گردانندگان شبكه اي كه نام امام مظلوم شيعه حضرت اباعبدالله را يدك مي كشد بدون توجه به بدخواهي و سياه نمايي رسانه هاي غربي عليه باور و اعتقادات شيعه در روز عاشورا ، تشويق به قمه زني را در دستور كار خود قرار دادند.

امام حسين تي وي بدون در نظر داشتن اجماع اغلب علماي شيعه در مخالفت با اقدام ناشايست قمه زني بارها در زيرنويس هاي خود از قول يك روحاني بلندپايه اعلام كرد كه قمه زني در روز عاشورا بسيار امر پسنديده اي است و تصاويري از قمه زني در حرم حضرت امام حسين(ع) را به نمايش گذاشت.

گزارش البرز مي افزايد اين در حالي است كه بسياري از رسانه هاي غربي از تصاوير خشن اين اقدام ناشايست براي ضدتبليغ عليه شيعيان استفاده مي كنند.

نكته جالب تر آنكه اين شبكه مدعي بدون ارائه سندي از مراجع تقليد ، مدام از بينندگان خود مي خواهد كه وجوهات شرعي ، ثلث سهم امام و نذورات خود ار در قالب كمكهاي نقدي براي خريد استوديو ! در كربلا به حساب اين شبكه واريز كنند.

اين شبكه با اعلام شماره حساب بانك ملي به نام يك فرد ناشناس و نيز شماره حساب يك بانك در انگليس ! اين وجوه را جمع آوري مي كند.

با درنظر داشتن اين مهم كه فعاليت شبكه هايي همچون العالم ، المنار و پرس تي وي بارها در انگليس به بهانه هاي مختلف با مشكل مواجه شده بايد از مسئولان شبكه اي كه نام مظلوم كربلا را براي پخش برنامه هاي خود انتخاب كرده اند پرسيد چرا تا به حال دولت انگليس با برنامه هاي اين شبكه مخالفت نكرده است؟

به گزارش البرز اين شبكه با در اختيار گرفتن سامانه پيام كوتاه از يكي از شركت هاي ارائه دهنده اين خدمات در داخل كشور و نيز قرار دادن يك شماره تلفن همراه ايران در سايت خود تلاش مي كند اعتماد مخاطبان را به خود جلب كند


دسته ها :
جمعه بیست و هفتم 5 1391 12:24
X