معرفی وبلاگ
فعالییت سازمان زنان انقلاب اسلامی در پی انسجام و هماهنگی و شناسایی زنان فعال منطقه بسته به مهارت و توانمندیی انها در جهت رفع نیازمندرهای زنان ان منطقه . خواهرم بسته به نیاز فکری و روحی و مادی خود با ما هم سخن شو بهترین خوبی ها نزد زنان است امام صادق(ع) باهم شویم ،یکی شویم درمانی برای دردی شویم ............ آن لحظه اي كه زن در خانه خود مي ماند و (به امورزندگي و تربيت فرزند مي پردازد)به خدا نزديكتر است.حضرت زهرا (س)
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 2072176
تعداد نوشته ها : 1572
تعداد نظرات : 178
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

« عمليات شهادت طلبانه » يكي از مهم ترين روش هاي مبارزاتي مجاهدان و گروه هاي مبارز فلسطين است تا از اين راه نوعي توازن راهبردي با دشمن صهيونيستي ، كه بزرگ ترين زرادخانه ي نظامي را در اختيار دارد و از حمايت دولت هاي غربي نيز برخوردار است ، ايجاد كنند .
در حالي كه صهيونيست ها به اين اميد بودند كه با گذشت بيش از نيم قرن ، نسل جديد فلسطين فاجعه ي اشغال خون بار سرزمين خود را فراموش كنند و در چنبره ي زندگي روزمره ي ، مفهوم « جهاد » و « شهادت » نزد آنان استحاله شود ، برنامه هاي استشهادي ، دشمن صهيونيستي را ترس و وحشت عميقي رو به رو ساخته اند.
كاهش مهاجرت يهوديان به فلسطين اشغالي و تشديد مهاجرت معكوس از نشانه هاي بارز چنين وضعيتي است ؛ همان گونه كه اين تأثيرات در طرح عقب نشيني شارون از نوار غزه كاملا مشهودند و مي توان گفت : اين روند آغاز اضمحلال پروژه ي « صهيونيسم » مي باشد .
زنان فلسطيني اگر زماني فقط جنايات دشمن را در حق خود و اعضاي خانواده تحمل مي كردند ، اينك هر يك به مبارزي جسور و متهور در برابر سياست هاي غير انساني دشمن اشغالگر تبديل شده اند و بدون ترس ، با امكانات محدود دفاعي به مقابله با صهيونيست ها برمي خيزند . روند رو به تزايد دفاع و مقاومت ، جامعه ي فلسطيني را به اين واقعيت رساند كه براي ايثار و فداكاري در راه استقلال كشور ، تفاوتي بين زن و مرد وجود ندارد. در اين برهه ، زنان از پشتيباني ترابري گروه هاي مجاهد گرفته تا مشاركت مستقيم در عمليات استشهادي ، از نقشي فعال و سهمي وافر برخوردارند . اجراي عمليات شهادت طلبانه ي بانوان ، كه سير صعودي را مي پيمايد ، شاخص ترين نماد مبارزه ي زن فلسطيني است و بيانگر اين نكته مي باشد كه زن فلسطيني در اوج افتخار جواني ، آماده ي ايثارگري است .


دسته ها :
جمعه بیست و هفتم 5 1391 3:23
X