معرفی وبلاگ
فعالییت سازمان زنان انقلاب اسلامی در پی انسجام و هماهنگی و شناسایی زنان فعال منطقه بسته به مهارت و توانمندیی انها در جهت رفع نیازمندرهای زنان ان منطقه . خواهرم بسته به نیاز فکری و روحی و مادی خود با ما هم سخن شو بهترین خوبی ها نزد زنان است امام صادق(ع) باهم شویم ،یکی شویم درمانی برای دردی شویم ............ آن لحظه اي كه زن در خانه خود مي ماند و (به امورزندگي و تربيت فرزند مي پردازد)به خدا نزديكتر است.حضرت زهرا (س)
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 2080457
تعداد نوشته ها : 1572
تعداد نظرات : 178
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

صخره نوردي

متمركز بمانيد

 

انجام دادن اين ورزش به شدت بايد مواظب باشيد كه نيفتيد، بنابراين مجالي براي چك كردن ميزان ضربان قلب يا نگاه كردن به ساعت و اندازه گرفتن مدت زماني كه مشغول انجام ورزش هستيد نمي افتيد. همچنين تمركز زيادي كه روي حفظ جان تان خواهيد داشت باعث مي شود به اين فكر نكنيد كه جسم تان در حال انجام كار طاقت فرسايي است. بنابراين به جاي شكل گرفتن آن به عنوان يك ورزش خسته كننده، در ذهن تان به عنوان يك ورزش هيجاني نقش مي بندد كه مايليد آن را ادامه دهيد.

 

اين ورزش به ويژه براي زنان ورزش مناسبي است و توصيه مي شود، زيرا علاوه بر پاها و بازوها، ماهيچه هاي شكمي را نيز تقويت مي كند.

 

ممكن است ابتدا انجام دادن اين ورزش به نظرتان خيلي دور از دسترس باشد ولي از آنجا كه علاقه مندان به اين ورزش روزبه روز بيشتر مي شوند، باشگاه هاي صخره نوردي نيز فعال تر شده و با ثبت نام در آن ها مي توانيد هيجان و در عين حال سلامت را تجربه كنيد.

 

نگاه طرفداران: طرفداران اين ورزش معتقدند تنها با مدت كمي صخره نوردي ميزان كالري اي كه سوزانده مي شود بسيار بيشتر از ساعت هاي طولاني دويدن است. علاوه بر اين، تمام مدت احتياجي نيست كه افراد روي ديوار باشند بلكه مدتي را بايد براي فكر كردن به انتخاب مسير روي ديوار اختصاص دهند كه با اين كار قدرت تمركز افراد هم به صورت چشمگيري بالا خواهد رفت و يكي از ورزش هايي است كه هم براي ذهن و هم براي جسم مفيد است.

 

نگاه منتقدان: البته در آن سوي قضيه هم عده اي هستند كه معتقدند ورزش هاي بهتري نسبت به اين ورزش وجود دارد. به گفته آن ها پيش از انجام اين ورزش به هر حال بايد تمرينات بدنسازي را آغاز كرد تا بدن آمادگي داشته باشد و همان تمرينات چيزي است كه خيلي ها از آن فرار مي كنند و باعث مي شود به طور كلي ورزش كردن را كنار بگذارند. علاوه بر اين ها، اين ورزش احتياج به تجهيزاتي دارد كه ممكن است همه افراداز پس خريد آن ها برنيايند و بنابراين نمي توان اين ورزش را به عموم افراد جامعه توصيه كرد.


دوشنبه بیست و سوم 5 1391 12:11
X