معرفی وبلاگ
فعالییت سازمان زنان انقلاب اسلامی در پی انسجام و هماهنگی و شناسایی زنان فعال منطقه بسته به مهارت و توانمندیی انها در جهت رفع نیازمندرهای زنان ان منطقه . خواهرم بسته به نیاز فکری و روحی و مادی خود با ما هم سخن شو بهترین خوبی ها نزد زنان است امام صادق(ع) باهم شویم ،یکی شویم درمانی برای دردی شویم ............ آن لحظه اي كه زن در خانه خود مي ماند و (به امورزندگي و تربيت فرزند مي پردازد)به خدا نزديكتر است.حضرت زهرا (س)
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 2079691
تعداد نوشته ها : 1572
تعداد نظرات : 178
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

..

به گزارش گروه فرهنگي "ره به ري" : در ابتداي اين مراسم خانم «ايزابل كوتان پير» وكيل فرانسوي ضدصهيونيستي كه وكالت وزارت ارشاد(به نمايندگي كشورمان) را در پيگيري شكايت از سازندگان فيلم توهمي – تخيلي «آرگو» به عهده دارد، در بررسي عمده دلايل دشمني ايالات متحده عليه كشورمان ضمن اشاره به اينكه هاليوود براي توسعه «ايران‌هراسي» در جهان با توسل به ابزارهاي گوناگوني كه نمونه اخير آن ساخت فيلم «آرگو» است، مي‌گويد: در پروژه‌اي كه در ايران حضور دارم به خاطر دفاع از ايران است، به خاطر فيلمي است كه براي ايران هراسي ساخته شده و اينها در فيلم‌ها تلاش مي‌كنند تا ايران‌هراسي را رواج دهند و من همواره از ايران دفاع مي‌كنم.
اين وكيل ضد صهيونيستي در ادامه با اشاره به سابقه وكالتش در قضايايي مثل دفاع از پرونده حقوقي «روژه گارودي» با محوريت جدال با تفكر مخرب صهيونيست‌ها مي‌افزايد: من براي آزادي مي‌جنگم و در مقابل جريان‌هاي دروغ‌پرداز ايستاده‌ام.
در كشور من هر كه مقابل اسرائيل قرار بگيرد، حذف مي‌شود. با توجه به هدفمند بودن توليد چنين فيلم‌ها و آثاري، بنا بر شنيده‌هاي خبرنگار «جوان» قرار است پخش فيلم توهمي - تخيلي «آرگو» توسط دو شبكه توزيع صهيونيستي در كشور فرانسه، به صورت رايگان در اختيار شبكه‌هاي مختلف تلويزيوني اروپا قرار بگيرد.
در ادامه اين مراسم، طالب‌زاده در مورد همايش «شعبده هاليوود» مي‌گويد: تجمع كساني كه براي حفظ انقلاب اسلامي دغدغه دارند، خيلي مهم است. بايد از فضاي تعارفي كه فقط پول خرج مي‌شود و افراد دائم به يكديگر بارك الله مي‌گويند، خارج شد. الان تجمع و مشورت جمعي، مهم‌ترين موضوعي است كه ما بايد وارد شويم، چراكه هاليوود هم الان دارد همين كار را مي‌كند.
اين كارها در جهت انسجام نيروهاي جديد فرهنگي است. مقام معظم رهبري چند روز پيش در ديدار با سينماگران فرمودند كه شما بايد اتاق فكر فرهنگي تشكيل بدهيد و الان مي‌بينم كه اين اتاق فكرها براي اين برنامه فعاليت خود را شروع كرد‌ه‌اند. پيام آرگو به همه ما اين است كه ما بايد سيستم فرهنگي‌مان را دوباره بازيابي كنيم. بايد واقعاً مشخص شود كه در سيستم فرهنگي، آنهايي كه با پول بيت‌المال فيلم ضدانقلاب مي‌سازند، به چه كساني خط دهي مي‌كنند!
طالب‌زاده در ادامه با اشاره به اينكه اين براي اولين بار كه رسانه‌هاي دست راستي امريكا مثل «واشنگتن پست» و «سي ان ان» جايزه اسكار را به يك فيلم تبليغاتي و سياسي مي‌دانند و واژه «پاليوود» (اشاره به اثرسياسي هاليوود) را به جاي «هاليوود» به كار مي‌بردند، مي‌افزايد: مصرف سياسي فيلم، تحكيم محور شرارت دانستن ايران است و نسلي از امريكايي‌ها كه چيزي در مورد قضيه لانه جاسوسي نديده‌اند، هدف اصلي اين فيلم هستند، چراكه به طور غيرمستقيم به آنها مي‌گويد اين كشوري كه اكنون تحريمش كرده‌ايم، هماني است كه يك سال و نيم سفارت ما را گرفتند و نيروهاي ما را ۴۴۴ روز زنداني كردند!
موضوع عجيب در رابطه با ساخت اين فيلم توسط «بنيامين جيزا بن افلك» اين است كه حتي خود او(بن افلك)معتقد است فيلمسازي تازه‌كار است و نسبت به سايريني كه فيلم سياسي در هاليوود مي‌سازند، كم‌هوش‌تر نيز هست! به واقع اگر اين فيلم توسط كسي مثل «جورج كلوني» (يكي از سه تهيه‌كننده آرگو) ساخته مي‌شد، آنقدر عجيب نبود، چون «جورج كلوني» نسبت به «بن افلكِ» كم هوش! رگه‌هاي بيشتري از سياسي بودن دارد، چراكه در پرونده كاري‌اش ساختن فيلمي بر ضد حزب‌الله لبنان قابل رؤيت است.
همه اين مسائل در حالي اتفاق مي‌افتد كه كشور فرانسه چند سالي است به پرچمدار حركت‌هاي ضد اسلامي ايراني در اروپا و جهان تبديل شده است.
منبع:روزنامه جوان

 

..


دسته ها :
پنج شنبه بیست و چهارم 12 1391 8:27
X