معرفی وبلاگ
فعالییت سازمان زنان انقلاب اسلامی در پی انسجام و هماهنگی و شناسایی زنان فعال منطقه بسته به مهارت و توانمندیی انها در جهت رفع نیازمندرهای زنان ان منطقه . خواهرم بسته به نیاز فکری و روحی و مادی خود با ما هم سخن شو بهترین خوبی ها نزد زنان است امام صادق(ع) باهم شویم ،یکی شویم درمانی برای دردی شویم ............ آن لحظه اي كه زن در خانه خود مي ماند و (به امورزندگي و تربيت فرزند مي پردازد)به خدا نزديكتر است.حضرت زهرا (س)
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 2082488
تعداد نوشته ها : 1572
تعداد نظرات : 178
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري 6 از آمادگي كامل اين منطقه جهت مهار آبگرفتگي خبر داد.
ماني جعفريان در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به پيش بيني سازمان هواشناسي مبني بر احتمال آبگرفتگي معابر از سوي منطقه تدابيري اتخاذ گرديد كه هيچ گونه آبگرفتگي در سطح شهر منطقه مشاهده نشود و تردد در خيابان هاي اين منطقه به صورت آرام و روان جريان داشته باشد.

وي تصريح كرد: كليه نواحي 6 گانه در آماده باش كامل به سر مي برند و تمامي امكانات، نيروي انساني و ماشين آلات جهت مهار آبگرفتگي بسيج شده اند.

جعفريان با اشاره به شناسايي نقاط آبگير و حساس منطقه طبق سنوات گذشته و لايروبي و قنوات موجود از قبل اظهار داشت: منطقه 6 جهت مهار آبگرفتگي آمادگي كامل دارد و علاوه بر آن طي بارش اخير به صورت مداوم و مستمر عوامل خدمات شهري از اين نقاط جهت رفع هر گونه معضل و مشكلي بازديد به عمل آوردند.

جعفريان خاطر نشان كرد: نظر به اعلام سازمان هواشناسي مبني بر بارش نزولات آسماني طي هفته جاري،‌ عمليات لايروبي انهار و قنوات در سطح منطقه و نواحي 6 گانه جريان دارد.


دسته ها : خبر - اخبارمنطقه6
يکشنبه پانزدهم 11 1391 8:39
X