معرفی وبلاگ
فعالییت سازمان زنان انقلاب اسلامی در پی انسجام و هماهنگی و شناسایی زنان فعال منطقه بسته به مهارت و توانمندیی انها در جهت رفع نیازمندرهای زنان ان منطقه . خواهرم بسته به نیاز فکری و روحی و مادی خود با ما هم سخن شو بهترین خوبی ها نزد زنان است امام صادق(ع) باهم شویم ،یکی شویم درمانی برای دردی شویم ............ آن لحظه اي كه زن در خانه خود مي ماند و (به امورزندگي و تربيت فرزند مي پردازد)به خدا نزديكتر است.حضرت زهرا (س)
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 2080064
تعداد نوشته ها : 1572
تعداد نظرات : 178
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه 6 : نمايشگاه ياد ياران با محوريت نقض حقوق بين الملل در جنگ عراق عليه ايران و با رويكرد دفاع مقدس با حضور مهندس زريبافان رئيس بنياد شهيد و ايثارگران، سردار محمد ريوندي معاون هماهنگ كننده سپاه محمد رسول ا...، مهدي قاسمي فرمانده ناحيه حضرت ولي عصر (ع)، رئيس ستاد برگزاري هفته دفاع مقدس منطقه و زهرا پروازي مقدم رئيس آموزش و پرورش منطقه 6 در پارك لاله افتتاح شد.
نمايشگاه ياد ياران همراه با حفظ و گسترش ارزش هاي هشت سال جنگ تحميلي و تقويت خودباوري در فضايي بالغ بر 20 هزار متر مربع تا 9 مهرماه با همت معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 6 و با مشاركت ناحيه بسيج حضرت وليعصر (عج) سپاه محمد رسول الله جهت بازديد عموم شهروندان داير شده است. اين نمايشگاه با ايجاد غرفه هاي همچون سالن تفحصص، تير اندازي و نشانگيري، عرضه محصولات فرهنگي با حضور مشاوران مذهبي و حقوقي و همچنين نمايش دفاع امت اسلامي ايران در برابر متجاوزگران سعي در بهره‌گيري و بهره‌مندي نسل‌ها و جوانان اين مرز و بوم و تقويت ارزش‌هاي اسلامي و انقلابي دارد.
بازسازي نمادين مناطق جنگي، بزرگداشت شهداي انرژي هسته اي، نمايش ادوات نظامي سبك و سنگين، غرفه نمايش فيلم هاي دفاع مقدس، سالن تير اندازي، غرفه حجاب و عفاف، نمايشگاه و گالري عكس دفاع مقدس، حسينيه شهدا همراه با غرفه مشاوران حقوقي و مذهبي و برپاپي غرفه كودكان و نوجوان از ديگر برنامه هاي اين نمايشگاه است.
برگزاري مسابقات فرهنگي و عقيدتي همراه با اهداء جوايز ، تجليل از رزمندگان دوران دفاع مقدس و خانواده هاي معظم شهدا، ايثارگران و آزادگان از ديگر برنامه هايي است كه شهروندان تهراني با آن همراه هستند.
گفتني است بازديد از نمايشگاه ياد ياران واقع در پارك لاله هر روز ساعت 10 تا 12 ظهر و 15 تا 21:30 بر اي عموم شهروندان داير است.
 

دسته ها : اخبارمنطقه6
پنج شنبه ششم 7 1391 13:6
X